  • 11. Data: 2004-01-06 19:22:45
    Temat: Re: Kiosk mbanku - bankomat depozytowy
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:btevk1$2gp8$1@mamut.aster.pl...
    > Użytkownik "Andriej Uljanow" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > doniesienie
    >
    > a koperta jakas specjalna?

    Niee.
    Luzem.
    Przeca musi rozpoznac banknoty i policzyc zeby wyswietlic ile naliczyl i
    poczekac na twoje potwierdzenie ze ta kwota ci pasuje...;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 12. Data: 2004-01-06 19:29:27
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > Przeca musi rozpoznac banknoty i policzyc zeby wyswietlic ile naliczyl i
    > poczekac na twoje potwierdzenie ze ta kwota ci pasuje...;-)

    eee - i tak nie sprawdzi automat, czy prawdziwe:)w citi bankomatach sa
    koperty, dlatego myuslalam, ze tu jest tak samo:)

  • 13. Data: 2004-01-06 19:37:03
    Od: z...@p...onet.pl

    Czy te stojące w MultiBanku przyjmują wpłaty na mBank?

  • 14. Data: 2004-01-06 20:46:56
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > eee - i tak nie sprawdzi automat, czy prawdziwe:)w citi bankomatach sa
    > koperty, dlatego myuslalam, ze tu jest tak samo:)

    Nie wiem co sprawdzi, ale jak mu sie nie beda podobac to je wypluje...;-))

    --
    Pozdrowienia

  • 15. Data: 2004-01-06 20:47:46
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy te stojące w MultiBanku przyjmują wpłaty na mBank?

    A widziales w ofercie Multibanku bankomaty depozytowe?

    --
    Pozdrowienia

  • 16. Data: 2004-01-06 20:59:54
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > a w Eurobanku

    nie ma dostępu przez net - i to ich dyskwalifikuje ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 17. Data: 2004-01-06 21:00:13
    Od: "jn" <j...@l...pl>

    a w Eurobanku wpłacasz do 50 banknotów w jednej transzy (ilość transz
    ograniczona pojemnością sejfu wpłatomatu) i widzisz na koncie natychmiast po
    twojej akceptacji .... i już, jak masz ochotę możesz je wyjąć natychmiast w
    bankomacie ... fajna zabawa !!!

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał
    w wiadomości news:btf01i$2h92$1@mamut.aster.pl...

  • 18. Data: 2004-01-06 21:12:48
    Od: "jn" <j...@l...pl>

    to fakt, ale z tego co wiem, będzie chyba, a wtedy ...

  • 19. Data: 2004-01-06 21:12:50
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > to fakt, ale z tego co wiem, będzie chyba, a wtedy ...

    Będzie chyba? Dziękuję, postoję ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 20. Data: 2004-01-06 21:22:48
    Od: "jn" <j...@l...pl>

    co Ty ? Nie będziesz sprawdzał swego salda na siedząco ?
    BTW, oglądając ich TOiP wolałbym żeby mieli wwwbank, % lokat jest wysokie,
    więc mi brakuje tylko www, żeby w EB lokować i patrzeć jak rośnie :)
    Na razie 90 placówek to fajnie, ale wszystkich i tak nie dam rady odwiedzić
    :) wystarczy mi jedna, wpłatomat, bankomat, karta i niestety net !!!
    pozdrawiam jn