  • 21. Data: 2012-07-04 12:02:39
    Temat: Re: Kindle 4 za założenie karty kredytowej w mBanku
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 04.07.2012 11:59, zly pisze:

    > Ale wy jesteście mądrzy. Ale żeby to udowodnić to jakoś już ciężej.

    Nie ciezej, tylko trudniej ;)

    Nie mozesz przeniesc "prawa" a nie "nagrody".

  • 22. Data: 2012-07-04 12:07:16
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    zly <b...@N...fm> writes:

    > "po odbiorze nagrody przez Uczestnika" jak to się ma?

    Można sobie wyobrazić sytuację, że Ty umówiłeś się z kochanką, że
    wygrany kindel jej przypadnie. Spisaliście umowę. Bank ci Kindla wysłał,
    a tu do banku zgłasza sie kochanka, że przecież wg podpisanej umowy
    kundelek powinien do niej trafić. A Bank powie "wała"
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 23. Data: 2012-07-04 12:34:12
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    neoniusz napisał(a) :
> [...]
    3?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_186&a=1661

    > Kto rano wstaje ten kindle dostaje :D

    Kto rano wstaje, ten chodzi niewyspany ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 24. Data: 2012-07-04 12:36:44
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-07-04 08:46, m...@g...com pisze:
    > Wydaje się, że bez poważniejszych haczyków: wydać 500 zł przez pierwszy miesiąc.
    http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/mBank/762334
    3?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_186&a=1661

    OK pytanko mam czy ten Kidel4 będzie miał w sobie internet na całym
    świecie czy tylko po WIFI ??

    gregor

  • 25. Data: 2012-07-04 12:46:57
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 04.07.2012 12:36, gregor pisze:

    > OK pytanko mam czy ten Kidel4 będzie miał w sobie internet na całym
    > świecie czy tylko po WIFI ??

    Tylko wifi. I tez pewnie bedzie to wersja z reklamami.

    Ja mam jeszcze pytanie. Wyczytalem, ze:

    "W dniu uruchomiania produktu kredytowego otwarty zostaje także rachunek
    eKONTO, który traktowany jest jako rachunek z polecenia. Masz więc
    szansę zarówno na premię 200 zł za produkt kredytowy, jak i 50 zł za
    rachunek."

    Czy to prawda, ze razem z KK automatycznie zaklada sie eKonto? Bez karty
    debetowej mam nadzieje... Wniosek wypelnial klient, ktory nie mial do
    tej pory zadnych innych produktow w mBanku. Wlasnie przyslali
    potwierdzenie, ze wniosek przeszedl (zadnych zaswiadczen, telefonow,
    dziwne...).

  • 26. Data: 2012-07-04 12:54:59
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-07-04 12:46, neoniusz pisze:

    > Tylko wifi. I tez pewnie bedzie to wersja z reklamami.

    A można jakoś w amazonie dokupić pakiet internetu na stałe za np. 39USD ?

    gregor

  • 27. Data: 2012-07-04 13:01:31
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 04.07.2012 12:54, gregor pisze:

    > A można jakoś w amazonie dokupić pakiet internetu na stałe za np. 39USD ?

    Jak sobie w jakis sposob dolutujesz modul 3G do Kindla to spoko :)

  • 28. Data: 2012-07-04 13:05:49
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 04.07.2012 13:01, neoniusz pisze:

    > Jak sobie w jakis sposob dolutujesz modul 3G do Kindla to spoko :)

    A tak na serio to 3G jest srednio przydatne. Przegladarka dziala "tak
    se" i juz 100x wole na telefonie net przegladac. Kindel jest swietny,
    ale o czytania ksiazek, gazet, zapisanych artykulow itp. - nie do
    przegladania neta ;)

  • 29. Data: 2012-07-04 13:08:33
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-07-04 13:05, neoniusz pisze:

> [...]
    > se" i juz 100x wole na telefonie net przegladac. Kindel jest swietny,
    > ale o czytania ksiazek, gazet, zapisanych artykulow itp. - nie do

    No to szkoda ale dorwanemu koniowi nie zagląda się w zęby :)

    gregor

  • 30. Data: 2012-07-04 13:10:50
    Od: assembea <a...@i...pl>

    W dniu środa, 4 lipca 2012 12:46:57 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:
    > Wniosek wypelnial klient, ktory nie mial do
    > tej pory zadnych innych produktow w mBanku. Wlasnie przyslali
    > potwierdzenie, ze wniosek przeszedl (zadnych zaswiadczen, telefonow,
    > dziwne...).

    Zazdroszczę - będzie kindelek ;-)

    A co powiedzielibyście o przypadku klienta-emeryta, który ma wprawdzie konto w mBanku
    od kilku lat, ale nie miał nigdy karty kredytowej w nich. A emerytura jest przelewana
    gdzie indziej. Co więcej, ma w tej chwili pierwszą kartę kredytową, wydaną... miesiąc
    temu. Jego wniosek ma teraz status "Oczekiwanie na dokumenty". Opis statusu:
    "Oczekiwanie na dokumenty wymagane do dalszego procesowania wniosku", Stopień
    rozpatrzenia wniosku 30%.