  • 1. Data: 2012-07-03 22:49:51
    Temat: wznowienie kk w Polbanku
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    kartę mam do 11/12 a już przysłali wznowienie, to chyba mistrzostwo
    świata...5 miesięcy przed końcem terminu ważności

    1-2 m-ce wcześniej to standard, ale Polbank pobił wszystkich ;-)
    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2012-07-03 22:51:44
    Temat: Re: wznowienie kk w Polbanku
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2012-07-03 22:49, RobertS pisze:
    > kartę mam do 11/12 a już przysłali wznowienie, to chyba mistrzostwo
    > świata...5 miesięcy przed końcem terminu ważności
    >
    > 1-2 m-ce wcześniej to standard, ale Polbank pobił wszystkich ;-)

    a przepraszam, poprzednia karta była ważna do 11/13!!!
    już nie chcą, abym się kk z logo ery posługiwał?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2012-07-03 23:40:23
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Witam

    > a przepraszam, poprzednia karta była ważna do 11/13!!!
    > już nie chcą, abym się kk z logo ery posługiwał?

    U mnie jeszcze lepiej karta ważna do 10 2014 i też przysłali ważną tylko o
    rok dłużej 10 2015
    Widać jakaś większa akcja wymiany KK.

    Damian

  • 4. Data: 2012-07-03 23:42:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > U mnie jeszcze lepiej karta ważna do 10 2014 i też przysłali ważną tylko
    > o rok dłużej 10 2015
    > Widać jakaś większa akcja wymiany KK.
    >
    > Damian

    dzwoniłem do nich, o co chodzi? dlaczego "niebieska" wymieniliście na
    "białą"?

    odp. taka, że przy płaceniu niebieską pojawiały się jakieś błędy i "w
    trosce o dobro klientów" wymieniliśmy karty...

    nową można aktywować w godzinach 8-19

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2012-07-04 15:29:24
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 03 Jul 2012 23:42:40 +0200, RobertS napisał(a):

> [...]
    >
    > odp. taka, że przy płaceniu niebieską pojawiały się jakieś błędy i "w
    > trosce o dobro klientów" wymieniliśmy karty...

    Był już post na grupie że wymieniają.
    Ja mogę potwierdzić, że z niebieską było coś nie tak. Z poprzednią (bez
    chipa jeszcze) non stop miałem jakieś problemy. Po wymianie na nową (z
    chipem) już lepiej i zdarzają się sporadycznie. Też dostałem nową ale
    jeszcze nie aktywowałem, bo z chipa chodzi wszystko oks to chyba z
    paskiem coś jest nie tak.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2012-07-04 17:01:02
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > chipem) już lepiej i zdarzają się sporadycznie. Też dostałem nową ale
    > jeszcze nie aktywowałem, bo z chipa chodzi wszystko oks to chyba z

    dzisiaj zadzwoniłem i aktywowałem nową, już facet o błędach karty nie
    mówił tylko wymiana, bo:
    klientom się karty "powycierały" no i na koniec, że przecież era
    zmieniła się w t-mobile i stąd ta zmiana...podejrzewam, że ten ostatni
    powód był najważniejszy

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2012-07-04 17:13:26
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

> [...]
    > klientom się karty "powycierały" no i na koniec, że przecież era
    > zmieniła się w t-mobile i stąd ta zmiana...podejrzewam, że ten ostatni

    Ale tu piszą o wymianie t-Mobile na t-mobile

    KJ

    No passes accepted for this engagement.

  • 8. Data: 2012-07-04 22:46:46
    Od: kranu <k...@l...pl>

    W dniu 2012-07-03 23:42, RobertS pisze:

    > dzwoniłem do nich, o co chodzi? dlaczego "niebieska" wymieniliście na
    > "białą"?

    Baaa, a mnie wymienili białą T-Mobile którą dostałem z pół roku temu
    na.. taką samą białą T-Mobile:D Konsultant nie potrafił wyjaśnić
    dlaczego. Cholera, znowu nowy CCV do zapamiętania:/

  • 9. Data: 2012-07-04 23:08:41
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Baaa, a mnie wymienili białą T-Mobile którą dostałem z pół roku temu
    > na.. taką samą białą T-Mobile:D Konsultant nie potrafił wyjaśnić
    > dlaczego. Cholera, znowu nowy CCV do zapamiętania:/

    może Ci się cyferki powycierały i w trosce o dobra klienta... ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2012-07-05 08:59:31
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 04.07.2012 o 23:08 RobertS <b...@x...pl> pisze:

    > może Ci się cyferki powycierały i w trosce o dobra klienta... ;-)

    U mnie problem byl nie z cyferkami, ale karta zaczela cala pekac. Pisalem
    juz o tym, skladalem reklamacje w banku, moze to wyl jakis wiekszy problem
    danej partii. Chociaz z tego co widze wimienieli karty na tego samego
    dostawce. Moze to byc spowodowane przymiarkami do laczenia z Rajfim. Moze
    jeden z bankow uzywal karty opartej o KONA, a drugi JAVA. Chociaz dla kart
    juz wydanych nie powinno to miec znaczenia...

    MK