  • 1. Data: 2012-07-03 22:53:37
    Temat: migracja z Multi do Citi
    Od: "Filip " <f...@N...gazeta.pl>

    Witajcie,

    jestem w trakcie migracji z Multi do Citi - oferta jest w sumie zbliżona, ale
    jednak jakość obsługi wyższa w Citi.

    Jedyna rzecz, której nie ma w Citi, a która była fajna w Multi to
    ubezpieczenia. W Multi pod parasole BRE Ubezpieczenia była fajna polisa
    rodzinna za jakieś 50 PLN miesięcznie, w której suma ubezpieczenia na każdego
    członka rodziny była 200kPLN. Polisa była prosta i bez fajerwerków - żadnego
    odkładania kapitału, po prostu NNW z wysoką kwotą w przypadku śmierci.

    Czy na rynku są dostępne podobne polisy?

    Pozdrawiam,
    Filip

  • 2. Data: 2012-07-04 23:23:11
    Temat: Re: migracja z Multi do Citi
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 03 Jul 2012 20:53:37 +0000, Filip napisał(a):

> [...]
    > w przypadku śmierci.
    >
    > Czy na rynku są dostępne podobne polisy?

    A BRE tego nie sprzedaje po prostu jakoś osobno czy tylko jest to bonusem
    do ich usług bankowych?

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2012-07-06 17:38:58
    Od: "Filip Lach" <f...@g...pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > A BRE tego nie sprzedaje po prostu jakoś osobno czy tylko jest to bonusem
    > do ich usług bankowych?

    Raczej nie sprzedaje, bo to jest w ramach polisy grupowej "klientów Multibanku"

    Pozdrawiam,