  • 1. Data: 2012-07-03 22:39:50
    Temat: Karta GO a opłaty Allegro
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Coś mi nie działają transakcje kartą debetową Getin Online. Chodzi o
    opłaty prowizji Allegro. Na 2 próby tylko jedną operację ściągnęło z
    rachunku. Z drugiego rachunku i drugiej karty na 4 próby, ani jedna
    nie zaskoczyła. Mimo tego, że za każdym razem na stronie Alle (PayU)
    otrzymuję komunikat, że dziękujemy, itd.

    Oczywiście zaznaczona opcja "Płacę kartą kredytową on-line". Żadnych
    błędów we wpisywaniu danych nie popełniam.

    Ktoś ma jakiś pomysł, co jest grane?

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2012-07-04 09:54:09
    Temat: Re: Karta GO a opłaty Allegro
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-07-03 22:39, Zbynek Ltd. pisze:
    > Oczywiście zaznaczona opcja "Płacę kartą kredytową on-line". Żadnych
    > błędów we wpisywaniu danych nie popełniam.

    U mnie nie działa karta od synka :/

    --
    radar