  • 1. Data: 2012-07-04 02:50:37
    Temat: 20 000 - gdzie najlepiej?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Ciotka ma około 20k PLN wolnych środków do ulokowania. Pozbierało się
    jej z różnych kont (jakieś nagrody jubileuszowe, część odkładała przez
    kilka lat) i tak leżały sobie po różnych dziwnych miejscach i się nimi
    nie interesowała. Ale, że nasłuchała się różnych reklam bankowych to
    postanowiła trochę jeszcze dopłacić ze swoich bieżących środków,
    oczyścić nieoprocentowane rachunki i skonsolidowała te swoje
    oszczędności. Chce je teraz wrzucić gdzieś, by to się opłaciło. Co
    polecicie? BGŻOptima może? Bez zbytniego kombinowania i haczyków.

    TIA

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2012-07-04 06:04:18
    Temat: Re: 20 000 - gdzie najlepiej?
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-04 02:50, Krystek pisze:
> [...]
    > oszczędności. Chce je teraz wrzucić gdzieś, by to się opłaciło. Co
    > polecicie? BGŻOptima może? Bez zbytniego kombinowania i haczyków.

    Polecę Millenium. 7% na oszczędnościowym plus możliwość korzystania z
    aukcji lokat 15-dniowych, gdzie chadza nawet wyżej. To ostatnie wymaga
    trochę zabiegów.
    Pułapka: z konta oszcz. tylko 1 przelew/mies za darmo, a na podstawowym
    - musi być co miesiąc zasilenie min. 1000zł.

    ... albo klony, czyli banki pana Cz: OF, GO, IB, co-tam teraz chadza,
    jakieś sześć i pół chyba...

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 3. Data: 2012-07-04 07:28:48
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-07-04 06:04, SQLwiel pisze:
    > W dniu 2012-07-04 02:50, Krystek pisze:
    > Pułapka: na podstawowym musi być co miesiąc zasilenie min. 1000zł.

    Chyba, że konto internetowe wtedy jest bez opłat bez konieczności
    stałych wpływów.

  • 4. Data: 2012-07-04 17:45:22
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-07-04 07:28, osa pisze:

    > Chyba, że konto internetowe wtedy jest bez opłat bez konieczności
    > stałych wpływów.

    "Dla mnie się to podoba, o!" Obadam. Dzięki.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/