  • 11. Data: 2014-10-22 13:58:55
    Temat: Re: Kij w bary mbanku
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 22.10.2014 o 12:42, xxx pisze:
> [...]
    > *Stąd pytanie - co w zamian?* Chodzi o bank, który oferuje bezpłatne
    > przelewy, kartę debetową/bankomatową bez konieczności dokonywania
    > zakupów by za nią nie płacić, wszystkie bankomaty (ze względu na
    > "jeżdżącą" pracę korzystam z wielu, przynajmniej 8-10 razy w miesiącu w
    > różnych miejscach, a te najbliżej domu też mam w euronecie) - ale przede
    > wszystkim, nie zaskakuje klienta zmianami w rodzaju nowego interfejsu
    > mbanku. Zupełnie nie interesują mnie przelewy do ZUS, inwestycje, lokaty
    > i panienki dzwoniące z marketingowym bełkotem próbujące wciskać kolejny

    Ja się przeniosłem kilak dni temu do T-mobile bank.
    Spełnia wszystkie Twoje wymagania.

    https://www.t-mobilebankowe.pl/

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 12. Data: 2014-10-22 13:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik xxx x...@w...pl ...

    > Że tak, od przedwczoraj.

    Mozesz podać jakiegoś linka?
    Bo jeżeli to prawda to bedzie coraz smieszniej...

  • 13. Data: 2014-10-22 14:00:45
    Od: "xxx" <x...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A jakieś odniesienie do TOiP podasz?
    > KJ

    Wizyta w bankomacie tej firmy i komunikat, który sie pojawił po
    wsadzeniu karty. Kilka dni wcześniej jeszcze bez problemu działało.
    Informacja na stronie mbanku, po zalogowaniu się, że mogę korzystać ze
    wszystkich bankomatów po uiszczeniu 5 PLN.

    Przemek

  • 14. Data: 2014-10-22 14:02:11
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 22.10.2014 o 13:49, Czarek Grądys pisze:

    > Zawsze mieli darmowe w bankomatach Euronetu. Pora bank zmieniać, muszą z
    > czegoś sfinansować ten dziadowski nowy system. A klientów coraz mniej.

    Popieram.
    Ja zmieniłem kilka dni temu i mam bankomaty darmowe na całym świecie.
    Ciekawe tylko jak długo, ale to już inny temat :)

  • 15. Data: 2014-10-22 14:06:57
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "xxx" <x...@w...pl> writes:

> [...]
    > działało. Informacja na stronie mbanku, po zalogowaniu się, że mogę
    > korzystać ze wszystkich bankomatów po uiszczeniu 5 PLN.

    I jesteś PEWIEN, że chodziło o Euronet?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 16. Data: 2014-10-22 14:08:08
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "xxx" <x...@w...pl> writes:

> [...]
    > działało. Informacja na stronie mbanku, po zalogowaniu się, że mogę
    > korzystać ze wszystkich bankomatów po uiszczeniu 5 PLN.

    Bo, uściślając: ja w zadnej TOiP nie widzę, żeby zasady płatności za
    Euronety miały się zmienić. Ale może coś mnie ominęło.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 17. Data: 2014-10-22 14:15:15
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 22.10.2014 o 14:02, Wiesiaczek pisze:

    > Popieram.
    > Ja zmieniłem kilka dni temu i mam bankomaty darmowe na całym świecie.
    > Ciekawe tylko jak długo, ale to już inny temat :)

    Myślę, że trzeba się spieszyć, już na jakimś forum przeczytałem, że przy
    rozwiązywaniu umowy robią trudności, że im się podpis niezgadza z wzorem
    i za weryfikacje każą sobie płacić, nie pamiętam czy 2 dychy, czy dwie
    stówy ;) Pewnie będą utrudniać coraz bardziej, więc kto pierwszy, ten
    lepszy!

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 18. Data: 2014-10-22 14:32:27
    Temat: Kij w bary mbanku
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Euronety były, są i pozostaną darmowe jeszcze długo. 5 zł możesz zapłacić za usługę
    by wszystkie inne były za darmo.

  • 19. Data: 2014-10-22 14:39:48
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Wed, 22 Oct 2014 13:58:22 +0200, T...@s...in.the.world
    napisał(a):

    > A co sie traci?

    No właśnie nic. Dziwne, ale prawidziwe. ;)

  • 20. Data: 2014-10-22 14:55:02
    Od: wiktor <...@i...invalid>

    Dnia Wed, 22 Oct 2014 14:15:15 +0200, Czarek Grądys napisał(a):

> [...]
    > i za weryfikacje każą sobie płacić, nie pamiętam czy 2 dychy, czy dwie
    > stówy ;) Pewnie będą utrudniać coraz bardziej, więc kto pierwszy, ten

    Nie potwierdzam.
    O tym kręceniu nosem na podobieństwa podpisów przy wypowiadaniu umowy z
    mbankiem to czytałem już od wielu lat, więc to nie jest kwestia ostatnich
    miesięcy.
    Jako, że umowę z nimi podpisywałem dawno temu, nie wiedzieć czemu, nie
    podpisałem się na swojej kopii, a w międzyczasie podpis na pewno mi
    ewoluował, nastawiłem się na długie boje, choć w odwodzie miałem jeszcze
    oddział Multibanku gdzie podobno również można rozwiązać umowę.

    Jednak zacząłem od najprostszego rozwiązania - kliknąłem "Rozwiąż umowę o
    prowadzenie konta"(*) w serwisie transakcyjnym. Przeklikałem przez kilka
    stron formularza, potwierdzając wszystkie dane. Na końcu wyświetliła się
    wiadomość, że dyspozycja została przyjęta i że mam czekać na telefon od
    pracownika banku w celu potwierdzenia. Problem w tym, że mbankowi nigdy nie
    podawałem numeru telefonu (a pole to było wygaszone na formularzach
    rozwiązania umowy - nie można było nic zmodyfikować a jedynie potwierdzić).
    No nic - myślę sobie - to może skontaktują się listownie, albo e-mailowo. I
    czekałem. A było to 22.09.2014.
    Niemal równo miesiąc po dyspozycji - wczoraj - dostałem maila, że:

    > uprzejmie informujemy, że przesłana pisemna dyspozycja wypowiedzenia
    > Umowy o prowadzenie bankowych rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych
    > w mBanku została zrealizowana.

    i rzeczywiście, już nie mogę zalogować się w ich serwisie.
    Poszło łatwiej, niż myślałem. :-)

    W tym miejscu zachęcam wszystkich niezadowolonych z ostatnich zmian w
    mbanku do rozwiązania umów. Po co je trzymać? Bo darmowe? Za rok przestaną
    być darmowe, a was nawet o tym nie uprzedzą. Mnie skręca na każdą
    wiadomość, w której chwalą się, jakich to nagród branżowych ich serwis nie
    dostał. Jedni bankowcy (nie szprechający po polsku) dają nagrody drugim
    bankowcom, łał. Tylko realny spadek słupków (ilość prowadzonych kont) może
    pokazać tym imbecylom, gdzie mamy ich idiotyczny serwis.

    wiktor

    (*) - już nie zacytuję dokładnie jak to było nazwane, z wiadomych przyczyn.