  • 1. Data: 2004-05-02 21:41:24
    Temat: Kiedy PayPal w Polsce??
    Od: "s-master" <s...@g...pl>

    Kiedy w końcu PayPal wejdzie do Polski?? Chcę zamawiać z internetu, ale nie
    będe płacił dodatkowo za wysłanie pieniędzy do Ameryki...

  • 2. Data: 2004-05-02 21:55:42
    Temat: Re: Kiedy PayPal w Polsce??
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    s-master wrote:

    > Kiedy w końcu PayPal wejdzie do Polski?? Chcę zamawiać z internetu, ale nie
    > będe płacił dodatkowo za wysłanie pieniędzy do Ameryki...

    Dobre pytanie... jestesmy juz w UE, ciekawe kiedy zacznie dzialac
    zapowiadany PayPal Europe. Niestety kupowanie na eBay'u bez dostepu do
    PP to nie to samo.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 3. Data: 2004-05-03 10:02:26
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Sun, 02 May 2004 23:55:42 +0200, Wojciech Skrzypinski
    <u...@h...pl> wrote:

    >Dobre pytanie... jestesmy juz w UE, ciekawe kiedy zacznie dzialac
    >zapowiadany PayPal Europe. Niestety kupowanie na eBay'u bez dostepu do
    >PP to nie to samo.

    Właśnie ... ciekawe czy wejście do UE coś zmieni, czy nadal będziemy
    traktowaniu na równi z Ghaną i Bangladeszem na Paypalu ... IMHO nie
    wiele się zmieni :((.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 4. Data: 2004-05-03 10:09:33
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Jutro.

    Bartol

  • 5. Data: 2004-05-03 10:54:06
    Temat: inny sposób?
    Od: "s-master" <s...@g...pl>

    Hmm a tak wogóle to nie ma innego sposobu żeby wysłać kase np. do Ameryki
    nie płacąc za wysłanie tej kasy?

  • 6. Data: 2004-05-03 14:54:50
    Od: "grzegorz" <w...@u...pl>

    > Dobre pytanie... jestesmy juz w UE, ciekawe kiedy zacznie dzialac
    > zapowiadany PayPal Europe. Niestety kupowanie na eBay'u bez dostepu do
    > PP to nie to samo.
    PayPal Europe juz dziala (juz z 3 m-ce)

  • 7. Data: 2004-05-03 17:15:00
    Od: "Gizmo" <a...@o...pl>

    Zastanawiam sie po jaka cholere chcecie uzywac PayPal?
    PayPal to najwiekszy SCAM u USA od dobrych paru lat. Poczytajcie sobie
    troche o PayPal'u na stronkach:

    www.paypalsucks.com
    www.nopaypal.com
    www.paypalwarning.com i podobnych.

    Poczytajcie jak ludzie potracili tysiace dolarow i zastanowcie sie dwa razy.
    PayPal nie gwarantuje zwrotu pieniedzy w zadnym wypadku (niezaleznie czy
    jestes kupujacym czy sprzedajacym) jesli druga osoba chce cie naciagnac. W
    chwili obecnej PayPal jest pozwany do sadu w 3 stanach USA. PayPal user's
    agreement zostal obalony przez jedna sedzine w USA (i chwala jej za to) co
    pozwala osobie prywatnej wszczac postepowanie sadowe przeciwko PayPal. Mimo
    to, sprawa pociagniecia PayPal do sadu o zwrot pieniedzy trwa dlugimi
    miesiacami.

    Pozdrawiam serdecznie i zycze milego dnia,
    Gizmo

  • 8. Data: 2004-05-03 17:44:33
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Gizmo" <a...@o...pl> wrote in news:c75uo2$d1v$1@news.onet.pl:

    > Zastanawiam sie po jaka cholere chcecie uzywac PayPal?

    Podzialaj na eBayu (amerykanskim, brytyjskim - wszystko jedno) to
    zrozumiesz. Istnienie bidpaya, moneybookers itp. nie rozwiazuje problemu
    jakim jest niezmoznosc brania udzialu w wiekszosci aukcji i/lub koniecznosc
    zadawania dziesiatek pytan o akceptacje alternatywnych form platnosci.
    Niestety bedac kupujacym to nie Ty ustalasz warunki.

> [...]
    > razy. PayPal nie gwarantuje zwrotu pieniedzy w zadnym wypadku
    > (niezaleznie czy jestes kupujacym czy sprzedajacym) jesli druga osoba

    Ja nie szukam zabezpieczen, ale systemu umozliwiajacego latwe placenie
    leniwym Amerykanom i Brytyjczykom nieszczegolnie duzych sum. Nie dorabiam
    do tego filozofii i nie oczekuje od systemu platniczego wiecej niz
    dostarczenia moich pieniedzy. O reszte dbam sam.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    - http://www.skrzypinski.com/
    - remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail

  • 9. Data: 2004-05-03 17:57:14
    Od: "s-master" <s...@g...pl>

    No dobrze ale skoro nie PP to jak najlepiej wysłać kase do Stanów??? Czek
    jakiś czy co??

  • 10. Data: 2004-05-04 17:39:48
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    s-master wrote:

    > No dobrze ale skoro nie PP to jak najlepiej wysłać kase do Stanów??? Czek
    > jakiś czy co??

    Dawny bidpay.com (teraz nazywa sie chyba WU Auction Payments) - placisz
    karta on-line, WU wystawia czek/przekaz i wysyla go poczta. Oczywiscie
    nie wszyscy sprzedawcy na eBayu akceptuja taka forme platnosci.

    Pozdrawiam,
    Wojtek