  • 11. Data: 2004-05-05 11:26:45
    Temat: Re: Kiedy PayPal w Polsce??
    Od: "s-master" <s...@g...pl>

    > Dawny bidpay.com (teraz nazywa sie chyba WU Auction Payments) - placisz
    > karta on-line, WU wystawia czek/przekaz i wysyla go poczta. Oczywiscie
    > nie wszyscy sprzedawcy na eBayu akceptuja taka forme platnosci.

    Tak, ale ja nie mam na myśli aukcji czy ebaya. Mówię o normalncyh sklepach
    internetowych. Więc jak najlepiej zapłacić za taką przesyłke?

  • 12. Data: 2004-05-05 11:45:37
    Temat: Re: inny sposób?
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    s-master wrote:

    > Hmm a tak wogóle to nie ma innego sposobu żeby wysłać kase np. do Ameryki
    > nie płacąc za wysłanie tej kasy?

    A kto mialby wyswiadczyc taka usluge za darmo ? Jesli ktos z Twojej
    rodziny badz znajomych jedzie do USA to moze zawiezie... Nawet jesli
    wyslesz poczta w kopercie (sposob _NIE_ polecany) to i tak zaplacisz za
    wysylke.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 13. Data: 2004-05-05 11:47:16
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik s-master napisał:

    > Tak, ale ja nie mam na myśli aukcji czy ebaya. Mówię o normalncyh sklepach
    > internetowych. Więc jak najlepiej zapłacić za taką przesyłke?

    Karta. Taka, ktora da sie placic w internecie. Najszybciej, najlepiej i
    najtaniej.

    Bartol

  • 14. Data: 2004-05-05 11:50:21
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    s-master wrote:

    /ciach.../

    > Tak, ale ja nie mam na myśli aukcji czy ebaya. Mówię o normalncyh sklepach
    > internetowych. Więc jak najlepiej zapłacić za taką przesyłke?

    Aaa... o to Ci chodzi. Sytuacja zmienia sie o tyle, ze wiekszosc sklepow
    to powazne firmy, ktore posiadaja wlasne bramki akceptujace platnosc
    karta. Ale uwaga - bardzo wiele z nich nie wysyla do Europy, poza tym
    wymagaja, aby adres wysylki zgadzal sie z danymi karty (i ogolnie rzecz
    biorac sa nieufne).

    Poszukaj w archiwum grup pod katem platnosci w zagranicznych sklepach
    internetowych.

    Pozdrawiam,
    Wojtek