  • 1. Data: 2004-05-02 19:38:58
    Temat: 100% zysku w 4 miesiące??
    Od: "Bartuś" <p...@p...onet.pl>

    Cześć wam mogę wam zagwarantować zysk rzędu 100% w ciągu 4 miesięcy nie będe
    się rozpisywał wejdźcie na stronkę http://bbmistrz.webpark.pl/ i przeczytajcie,
    to nie scam!!!!

  • 2. Data: 2004-05-02 19:51:28
    Temat: Re: 100% zysku w 4 miesiące??
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "Bartuś" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    A szukaj sobie glupszych od siebie

    Pozdrawiam reszte czytajaca grupe.

    Marcin

  • 3. Data: 2004-05-02 20:00:51
    Od: "Max" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Bartuś" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Cześć wam mogę wam zagwarantować zysk rzędu 100% w ciągu 4 miesięcy nie
> [...]

    według mnie to "scam" i w dodatku ściema ;o)

  • 4. Data: 2004-05-02 21:25:22
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Max napisał:
    > Użytkownik "Bartuś" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > będe
    > przeczytajcie,

    Napisz koniecznie do Andrzeja Buse (a...@o...pl), on zawsze mial cos
    do zainwestowania. Nie chwali sie tym, ale przy kasie jest i lubi takie
    zabawy. Na pewno z toba pogada.

    Bartol

  • 5. Data: 2004-05-03 09:21:10
    Od: "b2d2" <d...@p...fm>

    > Cześć wam mogę wam zagwarantować zysk rzędu 100% w ciągu 4 miesięcy

    Przeczytałem tę jego stronę - geniusz, no po prostu geniusz ekonomiczny.
    Finansowy tytan, kanclerski łeb. Tylko po co mam mu wpłacać pieniądze, skoro
    mogę sam zainwestować jak on? I nie dzielić się zyskiem?
    --
    Pinio
    -------------

  • 6. Data: 2004-05-03 11:02:39
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>

    Użytkownik "Bartuś" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Cześć wam mogę wam zagwarantować zysk rzędu 100% w ciągu 4 miesięcy nie
> [...]

    Zwroccie uwage, jak oszacowal poziom prawdopodobienstwa ... zwrotu pieniedzy
    wlascicielowi ;-)

    Malin

    Jacek Maliszewski - Analityk FOREX
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    Oddział Szczecin, Monte Cassino 24
    tel.: (91) 422-84-63; 601-247-423

  • 7. Data: 2004-05-03 11:09:43
    Od: sebol <i...@a...pl>

    Bartuś wrote:

    > Cześć wam mogę wam zagwarantować zysk rzędu 100% w ciągu 4 miesięcy nie będe
    > się rozpisywał wejdźcie na stronkę http://bbmistrz.webpark.pl/ i przeczytajcie,
    > to nie scam!!!!

    ŻENADA

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl

  • 8. Data: 2004-05-03 14:14:55
    Od: "-=pUnIsHeR=-" <n...@n...pl>

    > Cześć wam mogę wam zagwarantować zysk rzędu 100% w ciągu 4 miesięcy nie
> [...]

    zeby inwestowac cudzie pieniadze musisz najpierw zainwestowac w mózg.
    Pozniej juz ci bedzie lzej. I moze pan doktor nie bedzie juz loil dupci
    zastrzykami.

  • 9. Data: 2004-05-03 18:16:27
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    n...@n...pl news:c75k9b$bpt$1@nemesis.news.tpi.pl

    > zeby inwestowac cudzie pieniadze musisz najpierw zainwestowac w mózg.
    > Pozniej juz ci bedzie lzej. I moze pan doktor nie bedzie juz loil dupci
    > zastrzykami.

    "Po co mi mozg - mam dres" ;-)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 10. Data: 2004-05-04 22:50:24
    Temat: Re: 100% zysku w 4 miesi?ce??
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Bartu?" <p...@p...onet.pl> skribis:

    >Cześć wam mogę wam zagwarantować zysk rzędu 100% w ciągu 4 miesięcy nie będe
    >się rozpisywał wejdźcie na stronkę http://bbmistrz.webpark.pl/ i przeczytajcie,
    >to nie scam!!!!

    Czy to ty: http://fotka.eportal.pl/index.php?id=5735 ??

    Pozdrawiam, Leh.