  • 1. Data: 2004-05-02 14:04:34
    Temat: Zapomniany PIT - co robić?
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    Problem jest poważny: koleżanka z pracy zapomniała wysłać PIT, a jest 2 maja.
    Co ma zrobić? Niektórzy poradzili jej, by po prostu wysłała teraz (lub
    zaniosła do US) i nic się nie stanie. Moim zdaniem to nie takie proste: gdyby

    iało "się nic nie stać", to wszyscy by tak robili. Dlatego uważam, że powinna

    mieć ważny powód opóźnienia: pobyt w szpitalu, zawał serca, porwanie przez Al
    Kaidę, pogrzeb babci - cokolwiek, byleby tylko US jej wybaczył. Jaka jest
    Wasza opinia, co należy zrobić, by US nie skazał jej na spalenie na stosie i
    poćwiartowanie (albo nie dał kary finansowej)?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-05-02 16:18:46
    Temat: Re: Zapomniany PIT - co robić?
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    alexy wrote in news:04050216043437@polnews:

    > Problem jest poważny: koleżanka z pracy zapomniała wysłać PIT, a
    > jest 2 maja. Co ma zrobić?

    Teoria głosi że: wysłać, i dołączyć wiarygodne usprawiedliwienie. Może
    zaświadczenie od lekarza o sklerozie ?;)

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {A515FD8C-7711-439E-978E-FFAE218233E7}

  • 3. Data: 2004-05-02 18:34:20
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > Jaka jest
    > Wasza opinia?

    Bilobil na urodziny :)

  • 4. Data: 2004-05-02 20:57:49
    Od: "CKY" <c...@g...pl>

    Użytkownik "alexy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wasza opinia, co należy zrobić, by US nie skazał jej na spalenie na stosie
    > poćwiartowanie (albo nie dał kary finansowej)?

    Mogą wlepić jej regulaminową karę (nie wiem ile) ale najlepiej jak we wtorek
    pójdzie osobiście do urzędu z pitem i powie jak sprawa stoi. Kilka lat temu
    też miałem taki przypadek (z okazji długiego weekendu piłem przez kilka dni
    i nie było czasu). Poszedłem, zeznałem uczciwie, że byłem chory przez kilka
    dni. Pani kazała złożyć pit i napisać uzasadnienie spóżnienia. I przeszło
    bez bólu. Oczywiście wszystko zależy od decyzji kogoś, kto to przeczyta ale
    chyba warto spróbować w ten sposób. No chyba, że trafi na kogoś wyjątkowo
    wrednego. Zgodnie z przepisami musi się liczyć z nałożeniem kary. W końcu
    miała na to 4 miechy.

    Pzdr

    CKY

  • 5. Data: 2004-05-03 06:12:03
    Od: "N" <n...@b...pl>

    W moim urzedzie 100zl kary jest.

    Uzytkownik "david" <d...@N...o2.pl> napisal w wiadomosci

  • 6. Data: 2004-05-03 11:02:57
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Może jej się uda namówić kogoś na poczcie na przestawienie datownika ?

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 7. Data: 2004-05-03 14:15:41
    Od: "-=pUnIsHeR=-" <n...@n...pl>

    > Może jej się uda namówić kogoś na poczcie na przestawienie datownika ?

    przeciez to grozi kryminalem...

  • 8. Data: 2004-05-03 16:45:00
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    na poczcie to odradzam, ale do US z kawą do panienki na solo i przyjmie w
    datą właściwą (30.04.04) bo poczta ma rejestry wysyłanych lisów poleconych i
    nie można tam zmieniać a w US nie ma żadnego problemu.

    JerzyR