  • 1. Data: 2004-05-02 13:31:28
    Temat: Numer r-ku a rodzaj lokaty ?
    Od: "biggles" <b...@g...pl>

    Witajcie,

    Chciałem zapytać się Was, czy znając:
    - numer rachunku (stary i nowy format)
    - nazwę banku
    Można, po wybranym fragmencie numeru, zidentyfikować _rodzaj lokaty_?

    Jeśli tak, to miałbym dla znawcy pytanie na priv. Dziękuję i pozdrawiam!

  • 2. Data: 2004-05-04 11:28:13
    Temat: Re: Numer r-ku a rodzaj lokaty ?
    Od: "JCH" <j...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "biggles" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie,
    >
    > Chciałem zapytać się Was, czy znając:
    > - numer rachunku (stary i nowy format)
    > - nazwę banku
    > Można, po wybranym fragmencie numeru, zidentyfikować _rodzaj lokaty_?

    Znając nowy nr rachunku (NRB, IBAN) niczego się nie dowiesz, natomiast
    znając stary być może tak, zależy jaki to bank, jaką ma metodologię
    numerowania rachunków, plan kont, itd.

    Jaca