  • 61. Data: 2003-01-04 11:10:02
    Temat: Re: Kiedy Inteligo przebije mBank?
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:av6f0j$no3$1@news.onet.pl, Wojciech Nawara wrote:

    > Akcentuję słowo "rachunek" - w inteligo suma rachunków = konto.

    A, tę nomenklaturę warto sobie zapamiętać.

    > Dla mnie jest to jasne. Nikt nikogo w błąd nie wprowadza.

    Ciebie nie - ale mniej uważnym lub dociekliwym klientom jednak łatwo jest
    zrozumieć to w ten drugi sposób.

    --
    Robert

  • 62. Data: 2003-01-04 14:24:11
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 04 Jan 2003 00:50:22 +0100, w <av57k3$qfp$1@serwus.bnet.pl>,
    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > SMSy sa niebezpieczne.

    ROTFL. Raka pewnie można dostać.

  • 63. Data: 2003-01-04 14:27:40
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 04 Jan 2003 00:50:22 +0100, w <av57k3$qfp$1@serwus.bnet.pl>,
    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Stąd wysyłanie wyciągów,
    > stanów konta itp. tymi kanałami nie jest chronione i może łatwo
    > doprowadzić do ich przejęcia przez osoby trzecie. Nie wiem na ile to
    > grozi bankowi, jednak jestem sobie w stanie wyobrazić proces wytoczony
    > bankowi przez klienta, któremu konkurencja przejęła stan konta albo
    > jeszcze gorzej -- prowadzone przez niego transakcje.

    LOL. Ilu klientów mBanku wytoczyło mu proces za wysyłanie wyciągów
    pocztą??
    W końcu na poczcie dużo więcej osób ma styczność z korespondencją niż
    w przypadku emaili.

    PS. Dopiero 4 stycznia, a już silny kandytat na "post roku" :D.

  • 64. Data: 2003-01-04 14:29:45
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    > Możesz... Nawet więcej :-)
    > ekonto +3 eMaksy + IzyKonto + mBiznes + mBiznesMaxy (nie wiem ile)

    A jakie wygodne to, nie...
    Tristan, przestań, już się kompromitujesz...

    Niedługo napiszesz, że beprowizyjne wpłaty na konto są niebezpieczne,
    bo przy okienku mogą gwizdnąć portfel, a możliwość sortowania wyciągu
    jest niewygodna, bo można ominąć w ten sposób jakąś prowizję i ponieść
    stratę na DG lub itp. bzdury.

  • 65. Data: 2003-01-05 22:42:13
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Radosław Popławski napisał:

    >ROTFL. Raka pewnie można dostać.

    Też... Poza tym -- przychodzą do telefonu nieszyfrowane. Są mniej
    niebezpieczne niż poczta elektroniczna, ale nadal mogą być uznane za
    niebezpieczne!

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 66. Data: 2003-01-05 22:43:54
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Radosław Popławski napisał:

    >A jakie wygodne to, nie...
    >Tristan, przestań, już się kompromitujesz...

    *Z czym się kompromituję? *Nie mogę mieć tylu kont?

    >Niedługo napiszesz, że beprowizyjne wpłaty na konto są niebezpieczne,
    >bo przy okienku mogą gwizdnąć portfel,

    A to moja wypowiedź o *ilości rachunków* ma wspólnego z bezpieczeństwem?
    Idź lepiej się wyśpij!

  • 67. Data: 2003-01-05 22:49:19
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    >LOL. Ilu klientów mBanku wytoczyło mu proces za wysyłanie wyciągów
    >pocztą??

    A wyciąga?

    >W końcu na poczcie dużo więcej osób ma styczność z korespondencją niż
    >w przypadku emaili.

    Owszem, jednak przejęcie korespondencji, zwłaszcza poleconej bez śladów
    jest trudne. Natomiast poczta elektroniczna jest jawna do bólu i całość
    przechodzi przez taką ilość serwerów, że dla osoby zainteresowanej jej
    przejęcie nie jest jakoś specjalnie trudne, zwłaszcza w typowych
    przypadkach skrzynek na serwerze firmowym itp.

    >PS. Dopiero 4 stycznia, a już silny kandytat na "post roku" :D.

    Kandydujesz? Z Twoim lamerskim *nie kompromituj się *i innymi, równie
    durnymi słowami jesteś znany od dawna, więc niekoniecznie post roku
    (ATPO: post będzie dopiero za jakiś czas, teraz mamy karnawał).
    Proponuję Ci przyswoić sobie zestaw słownictwa umożliwiający prowadzenie
    rozmów, zamiast ograniczać się do próby zdołowania rozmówcy nieudolnymi
    wyśmiewaniami.

  • 68. Data: 2003-01-06 10:51:05
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Myślałem o takim rozwiązaniu :)
    > Mam nadzieję, że 2,99 jest za wszystkie subkonta.

    Obawiam się, że jednak dotyczy to każdego rachunku z osobna.

    > Niezły pomysł, o ile jest się w kraju. Nawet może być miłe zajęcie na
    długie
    > zimowe wieczory ;)

    Niekoniecznie tylko w kraju. Podajesz w formularzu "pomoc" w serwisie www
    numer telefonu kontaktowy zagraniczny i każesz im oddzwonić. :-)
    Skoro można wpisać numer kierunkowy kraju, to powinno działać chyba...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

    ZANIM ZADASZ PYTANIE --> www.telefon.gsm.pl/faq

  • 69. Data: 2003-01-06 13:04:53
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 05 Jan 2003 23:42:13 +0100, w <avacc9$mk6$3@serwus.bnet.pl>,

    > Też... Poza tym -- przychodzą do telefonu nieszyfrowane. Są mniej
    > niebezpieczne niż poczta elektroniczna, ale nadal mogą być uznane za
    > niebezpieczne!

    No przecież mówię! Jeszcze ktoś uderzy cię w głowę, zabierze telefon
    wart 500zł, sprawdzi SMS-y i dowie się, że w drugiej kieszeni masz
    wyciągnięte z bankomatu 50zł. Tragiczne! Przecież może cię torturować,
    abyś mu je oddał!

  • 70. Data: 2003-01-06 13:08:38
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 05 Jan 2003 23:49:19 +0100, w <avacpk$p53$1@serwus.bnet.pl>,
    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Owszem, jednak przejęcie korespondencji, zwłaszcza poleconej bez śladów
    > jest trudne.

    Żeby przejąć korespondecje trzeba być listonoszem. Żeby przejąć emaile
    trzeba być administratorem.

    > Natomiast poczta elektroniczna jest jawna do bólu i całość
    > przechodzi przez taką ilość serwerów,

    Rozumiem, że listy przenosi od początku 1 osoba.

> [...]
    > Proponuję Ci przyswoić sobie zestaw słownictwa umożliwiający prowadzenie
    > rozmów, zamiast ograniczać się do próby zdołowania rozmówcy nieudolnymi

    Ty chyba tego nie dostrzegasz, ale sam robisz z siebie ostatnio idiotę
    poprzez kretynizmy typu "smsy i emaile są niebezpieczne".

    Jeśli masz takie fobie to po prostu nie zamawiasz takiej usługi lub
    wyciągi drukujesz z WWW. To, że masz jakiś uraz psychiczny nie znaczy
    to, że taka usługa jest wadą.