  • Data: 2003-01-03 10:00:03
    Temat: Re: Kiedy Inteligo przebije mBank?
    Od: Jozef Zbrodel <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan Alder wrote:

    > Tak? A powiedz mi teraz jakie operacje wykonałeś we wrześniu? Albo w
    > sierpniu?

    Bez problemu, bo mam to lokalnie na dysku ;-))). Ale OK, przyznałem
    już że to jest faktycznie spigwione.

    > Owszem, jednak bez przesady -- ile tak naprawdę się ma tych rachunków i
    > na ile nazwy są tu ważne. Kosmetyka rzekłbym.

    Był moment, że w Inteligo miałem szesć, bo porobiłem sobie rachunki
    "celowe". Teraz mam trzy. W mBanku chwilowo dwa, ale jak mi przyjdzie
    do głowy też mieć trzy, to oba eMaxy będę musiał rozróźniać po
    numerze, niestety :-(((.
    A szesciu mieć nie mogę :-((

    > No owszem, mBank móglby wprowadzić kilka usług pobocznych. To jest w
    > ogóle dla mnie niezrozumiałe. O ile SMSy to może być dodatkowe
    > obciążenie serwera oraz kwestie bezpieczeństwa czy inne prawne,

    Nie bardzo wiem jakie kwestie prawne, w końcu w Inteligo to jest i
    działa a nie sądzę by robili to pozaprawnie. Ja w mBanku bardzo
    chętnie zapłaciłbym za taką usługę.

    Choć trzeba przyznać że też się stopniowo rozwijają, przecież np.
    kiedys nie mieli podglądu blokad a teraz jest :-))

    --
    Pzdr
    J. [WaWa]