  • Data: 2003-11-28 20:44:01
    Temat: Re: Kasa do USA - PARANOJA!
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    " 0sa" <0...@g...pl> wrote in message
    news:bq8bfa$3vp$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja nie jestem pewny gdzie tutaj tkwi problem ale nikt normalnie na calym
    > swiecie nie placi ani $1 czy $5 i napewno nie $30 czy $40 za przesylki
    > pieniedzy na aukcjach internetowych. Cala idea i popularnosc aukcji
    > internetowych polega na tym ze koszty i oplaty sa praktycznie
    wyeliminowane.

    Zgadza się, to się nazywa pieczeń w sosie własnym.
    Najczęściej używanym sposobem jest paypal (który polskich (i nie tylko) kart
    kredytowych nieakceptuje).
    A może inaczej.
    Wyślij mi 10 dolarów na moje konto w Poslce, tytułem zapłaty za towar
    wylicytowany na www.allegro.pl . Idź dowiedz się w swoim banku jak to możesz
    zrobić i za ile. Money order odpada, personal check też, bo za długo muszę
    czekać. I umówmy się, że allegro twojej karty kredytowej nie akceptuje.

> [...]
    > kupujacych. Nalezy zauwazyc ze ktokolwiek sprzedaacy cokolwiek na eBay czy
    > podobnym miejscu wiecej niz dwa razy w zyciu zapewne umozliwi klientowi
    > uzywanie PayPal i roznych kart kredytowych. Ja osobiscie jestem czestym
    > uzytkownikiem aukcji i innych zakupow internetowych od ponad 10 lat i albo
    > uzywam kart kredytowych do zakupow albo PayPal z uwagi na zupelne
    gwarancje
    > tych systemow platniczych. Uzywam PayPal od 5 lat czyli od poczatkow
    > istnienia tego systemu i posiadam zwykle personalne i biznesowe konta.

    Jak wyżej, możesz sobie używać kart kredytowych.
    Ja też używam, ale niestety nie polskich.

    Dalsza cześć twojej wypowiedzi kręci się wokól tego samego więc nie będę jej
    cytował.
    Akceptacja przez paypal polskich kart kredytowych już dawno rozwiązała by
    ten problem i tego typu posty by nie istniały.

    Patrzysz z punktu widzenia amerykańskiego i tylko amerykanskiego.
    Aż ci się dziwię, że nie zauważasz, ża na świecie jest więcej kontytnetów
    niż tylko USA.