  • Data: 2003-11-29 00:01:49
    Temat: Re: Kasa do USA - PARANOJA!
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    <0...@g...pl> wrote in message news:bq8gii$k8a$1@inews.gazeta.pl...

    > Wszystkie najzwyklejsze karty (VISA, M/C, American Express etc.) sa
    > akceptowane uniwersalnie wszedzie na swiecie.

    Wszystkie polskie karty są akceptowane wszędzie na świecie z wyjątkeim
    PayPal.
    Ty jesteś nieświeży.
    Kiedy ty ostatni raz cokolwiek o Polsce słyszałeś, bo mam wrażenie, że
    strasznie dawno.
    Polskie banki pobierają prowizję za wire transfer w podobnych wysokościach
    co inne banki na świecie.
    Jest to kwota kilkunastu, kilkudziesięciu dolarów. Tylko przy zakupach za
    kilka dolarów taki przelew absolutnie się nie opłaca.
    Ponieważ PayPal nie akceptuje kart kredytowych wydawanych przez polskie
    banki to robi się problem bo eBay przestaje być tani.
    I dlatego cała ta dyskusja się zaczęła. W momencie kiedy PayPal zacznie
    akceptować polskie karty, problem zniknie.
    Sam spróbuj zapłacić na eBay'u nie używając karty kredytowej albo PayPal i
    okaże się, że masz podobny problem.
    Czy wymyśliłeś już jak przelać mi te wspomniane wcześniej $10 ponosząc małe
    koszty?
    I nie pisz, że to problem mojego banku, albo mojej karty, bo to świadczy o
    tym, że nie masz zielonego pojęcia o tym jakie karty są wydawane przez
    polskie banki.