  • Data: 2003-11-29 01:55:48
    Temat: Re: Kasa do USA - PARANOJA!
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    nosty napisal/a:

    > Nieswiadomym bedac, tydzien temu wygralem aukcje pewnego Amerykanina
    > na eBayu.
    >
    > Od tygodnia probuje kolejno nastepujacych metod:
    >
    > 1) BidPay - kupa. Moja "miedzynarodowa" karta Maestro z PKO SA jest
    > g... warta musze miec VISA albo MasterCard a i to nie kazda. Na karte
    > poczkeam 2 tygodnie ale nie w PKO SA bo tu biora 65zl za obsluge karty
    > rocznie.

    można tam też zapłacić kartą inteligo visa electron - oczywiście dopuszczam
    myśl, że jej nie masz, a nawet że nie masz tam w tej chwili konta, ale koszt
    to niecałe 12 zł rocznie a dodatkowo można wypłacać dzięki niej kasę z
    bankomatów PKO BP (tzn., chciałem po prostu powiedzieć, że nie musi być
    (zwykle droga) karta wypukła).

    A swoją drogą - gdzie trzeba pracować, żeby "załatwić" Polakom paypal'a -
    pierwszy kto to zrobi zostanie chyba drugim Łukasiewiczem (albo trzecim, bo
    ten pierwszy wynalazł lampę naftową :))).

    Zbiggy