  • 21. Data: 2005-02-15 20:10:50
    Temat: Re: Karty płatnicze pre-paid???
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Tue, 15 Feb 2005 20:59:35 +0100,
    osoba podpisana: owp <o...@p...onet.pl>
    napisała:

    > http://www3.ing.pl/u235/navi/110184/
    > A co jest tam przyjemnego ? Wydanie - 9/15 zł, wypłata zagranicą - 3%, w
    > kraju 0zł/5zł.

    A jakas lepsza do (pewnych) wypłat za granica? No i za 9 PLN rocznie masz dostęp
    do bankomatów ING.

    > Jaka jest różnica między Podróżnikiem i Domową Kasą ?
    Ha, dobre pytanie. Wydawało mi się, że "Domowa Kasa" jest krajowa, ale
    chyba mam mocno nieświeże informacje.
    KJ

    > Pozdrawiam
    > owp

    "We all know Linux is great...it does infinite loop
    in 5 seconds." (Linus Torvalds)

  • 22. Data: 2005-02-15 20:26:36
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Kamil Jonca napisał(a):

> [...]
    > do bankomatów ING.

    > Ha, dobre pytanie. Wydawało mi się, że "Domowa Kasa" jest krajowa, ale

    Nie jest krajowa. Ostatnio taką w oddziale dostałem zamiast
    "Podróżnika". Działał zarówno w Austrii jak i na Ukrainie ;-)
    Chyba poza obrazkiem nie ma żadnej różnicy.
    Tylko gość w ING nie był pewny czy ona umożliwia w ogóle wypłatę z
    bankomatu. Więc zanim zapłaciłem za kartę - przelałem na jej konto 10zł
    po czym zaraz wypłaciłem w bankomacie ;-)

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 23. Data: 2005-02-15 20:27:15
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    WAM napisał(a):

    > - ... ale ja nie mam telefonu ;) (stacjonarnego)

    Nie trzeba. Wystarczy POP czy inna Jedna Idea.

  • 24. Data: 2005-02-15 20:32:07
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marcin Lubojański napisał(a):

    > Nie trzeba. Wystarczy POP czy inna Jedna Idea.

    Nie do końca. ING zażyczył sobie, aby jego serwis 0800 NIE BYŁ dostepny
    z sieci Idea. Bo tak. Klienci mają dzwonić na numer płatny.

    To tylko świadczy o banku, bo abonent 0800 (czyli bank) płaci tyle samo
    za połączenie przychodzące z sieci stacjonarnej, jak i komórkowej.

    Pekao też przyblokowało idealistom swój numer 0800.

    Ale to - jak mówię - tylko o banku świadczy i jego nastawieniu do
    klienta, czyli:

    czego
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    pan sobie życzy?

  • 25. Data: 2005-02-15 20:48:03
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl>

    > A jakas lepsza do (pewnych) wypłat za granica? No i za 9 PLN rocznie masz
    > dostęp
    > do bankomatów ING.

    No nie wiem, czemu akurat ta karta jest taka pewna...
    Za granicą jest faktycznie bardziej opłacalna niż większość kart, choć tylko
    w przypadku niewielkisch kwot (85euro).
    W sumie każdy sobie musi obliczyć, czy mu się opłaca za to (+bankomaty ING)
    płacić 9 + x*5 zł...

    owp

  • 26. Data: 2005-02-15 20:56:44
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Tue, 15 Feb 2005 21:48:03 +0100,
    osoba podpisana: owp <o...@p...onet.pl>
    napisała:
    [...]
    > W sumie każdy sobie musi obliczyć, czy mu się opłaca za to (+bankomaty ING)
    > płacić 9 + x*5 zł...
    A to x*5 to skąd Ci się wzięło?

    KJ

    EMACS = Emacs Manuals Are Cryptic and Surreal

  • 27. Data: 2005-02-15 22:34:08
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > W sumie każdy sobie musi obliczyć, czy mu się opłaca za to (+bankomaty ING)
    > płacić 9 + x*5 zł...
    >
    > owp

    x*5zł???
    to chciałbyś zasilać ją gotówkowo?
    albo namiętnie korzystać z "cudzych" bankomatów w kraju?

  • 28. Data: 2005-02-16 07:14:54
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl>

    > A to x*5 to skąd Ci się wzięło?

    Za każde doładowanie karty.

    owp

  • 29. Data: 2005-02-16 07:53:37
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    owp napisał(a):

    > Za każde doładowanie karty.

    Za każdym razem do okienka chcesz iść wpłacać??!!
    Przelewem nie dość że wygodniej to bez opłaty 5zł.

  • 30. Data: 2005-02-16 07:53:43
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    owp said the following On 2005-02-16 08:14:

    > Za każde doładowanie karty.

    Za każde doładowanie *gotówką w oddziale*
    Przelewem z konta jest za darmo. Wiem bo używam od ponad roku tych kart.
    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl