  • 1. Data: 2005-02-14 14:32:06
    Temat: Posiadanie konta bankowego przez firmę - czy zawsze obowiązkowe?
    Od: "ilona" <i...@o...pl>

    Czy posiadanie konta w banku (rachunku bankowego) przze firmę jest
    obowiązkowe, od czego jest to uzależnione?
    Jakie przepisy to regulują?

  • 2. Data: 2005-02-14 16:25:48
    Od: "Lew" <m...@p...onet.pl>

    Ustawa o rachunkowosci i nie tylko.

    Milego dnia

    Lew
    --
    Widziałeś już www.konta.hil.pl Konta bankowe!!!

  • 3. Data: 2005-02-14 17:15:57
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Ustawa o rachunkowosci
    Z tym że przedsiębiorcy o obrotach do 800tys eur nie podpadają pod tą ustawę

    >i nie tylko.

    Ciekaw jestem co?

    Darek

  • 4. Data: 2005-02-14 20:19:56
    Od: "ilona" <i...@o...pl>

    > Ustawa o rachunkowosci
    a tak dokładniej, które paragrafy?

    > i nie tylko.
    tzn co jeszcze?

    Pozdrawiam,
    Ilona

  • 5. Data: 2005-02-19 12:53:13
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

    1. ustawa z 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z
    2004r. Nr 173, poz. 1807)

    2. Ustawa o VAT nakazuje rozliczanie tego podatku wyłącznie za pośrednictwem
    banku.

    3. W rozliczeniach z ZUS-em również trzeba posługiwać się rachunkiem
    bankowym.

    Wystarczy ?

  • 6. Data: 2005-02-21 06:54:27
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    > 1. ustawa z 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z
    > 2004r. Nr 173, poz. 1807)

    ???

    > 2. Ustawa o VAT nakazuje rozliczanie tego podatku wyłącznie za
    pośrednictwem
    > banku.

    ...a moj kolega wplaca VAT do kasy w US
    hmmmm

    > 3. W rozliczeniach z ZUS-em również trzeba posługiwać się rachunkiem
    > bankowym.

    ale niekoniecznie "firmowym"
    czasami ROR wystarczy

    > Wystarczy ?

    hmmmm
    mnie wystarczyle, ale jesli ktos jest zawziety...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2005-02-23 14:26:04
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@[wytnij] poczta.onet.pl>

    > pośrednictwem
    >
    > ...a moj kolega wplaca VAT do kasy w US
    > hmmmm

    > ale niekoniecznie "firmowym"
    > czasami ROR wystarczy

    Przecież są darmowe konta firmowe np. mbiznes konto.