  • 91. Data: 2005-03-25 12:15:32
    Temat: Re: Karty płatnicze pre-paid???
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Miałem dwie. Jedną personalizowaną - rok i jedną niepersonalizowaną -
    > pół roku za połowę ceny.
    >
    > Chyba, że ostatnio jakoś wydłużyli...

    Dziękuję za odwiedzenie naszej witryny internetowej.
    W odpowiedzi na Pana pytanie uprzejmie informuję,
    iż okres ważności karty Maestro Przedpłaconej uzależniony jest
    od konkretnego rodzaju karty.
    W razie dalszych pytań proponuję kontakt z bezpłatną
    Infolinią, telefon 0800656666.

    moje tłumaczenie: sami nie wiedzą co sprzedają

  • 92. Data: 2005-03-25 12:47:03
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    > Dziękuję za odwiedzenie naszej witryny internetowej.
    > W odpowiedzi na Pana pytanie uprzejmie informuję,
    > iż okres ważności karty Maestro Przedpłaconej uzależniony jest
    > od konkretnego rodzaju karty.
    (...)
    > moje tłumaczenie: sami nie wiedzą co sprzedają

    chyba nie wiedzą, bo ja rowniez w serwisie ingonline taka odpowiedz
    dostalem (pytałem również o różnice miedzy kartami):
    "W odpowiedzi na Pana maila uprzejmie informuje, iż karty te
    różnią się jedynie grupą docelową.Karta Domowa Kasa
    przeznaczona jest dla klientów naszego Banku jak i zarówno tych
    którzy nie posiadają u nas żadnego produktu, natomiast
    karta Podróżnika przeznaczona jest dla młodzieży, studentów
    osób wyjeżdżających na urlop, wakacje.Są one wżne przez 1 rok."
    *** blad ***