  • 11. Data: 2005-02-14 20:33:15
    Temat: Re: Karty płatnicze pre-paid???
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

> [...]
    > podpięte do konta z ogranicznoną funkcjonalnością (np brak możliwości
    > przelania środków gdziekolwiek indziej).
    >
    > Niektórzy napalają się na karty przedpłacone ale ja nadal nie rozumiem -
    > co w nich takiego atrakcyjnego w stosunku np do eKonta mBanku z VE lub
    > VE inteligo (jeśli chodzi o płatności internetowe).
    >
    > Kartę ING miałem jakiś czas. Wygodne było, bo bankomatów ING u nas dużo.
    > I to jedyny powód. Innych korzyści nie stwierdziłem. Za to ograniczeń
    > mnóstwo...
    >
    > No, chyba że ktoś chce mieć drugi "portfel" niewidoczny np dla małżonki

    Jeszcze można znaleźć inną "korzyść". Ciężko by mnie było przekonać do
    otwarcia RORa w IN BŚ, choćby i bezpłatnego ;-D
    Tu chociaż de facto konto też jest, ale tak jakoś lepiej :P

    No i tak jak już pisałem - przedpłacona ING BŚ ma całkiem przyjemną
    TOiP, szczególnie dla mało zamożnych podróżników.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 12. Data: 2005-02-14 21:29:25
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 14 Feb 2005 16:55:52 +0100, Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJ.info> napisał(a):

    >A ja dalej nie wiem co w tej karcie bardziej przyjaznego /
    >korzystniejszego od na przykład mBanku tranktowanego wyłączenie jako
    >konto do karty - przecież to pre-paid jak w pysk strzelił. ;-)

    Mnie sie wydaje, ze jeszcze lepsza karta jest karta kredytowa z grace
    periodem, wtedy zamiast zasilac by skorzystac, najpierw korzystasz
    pozniej zasilasz, nie? :-) To jest prepaid jak w pysk strzelil, bo
    przedplaca bank a nie Ty.

    Teraz mBank daje za darmoche takie karty, zarowno elektron jak
    i wypukla, byle nie przeholowac z terminem bezodsetkowym...
    Tyle, ze sie nie oplaca brac gotowki, tylko do platnosci.

    --
    Adek

  • 13. Data: 2005-02-14 21:42:27
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik A_Zet napisał:

    > Teraz mBank daje za darmoche takie karty, zarowno elektron jak
    > i wypukla, byle nie przeholowac z terminem bezodsetkowym...

    Ale chyba nie kazdemu.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 14. Data: 2005-02-14 22:24:00
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 14 Feb 2005 22:42:27 +0100, Mithos
    <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał(a):

    >Ale chyba nie kazdemu.

    Dosc skromne ograniczenie, posiadanie u nich rachunku przez jakis
    czas. Ja mam od poczatku istnienia mBanku, wiec przydzielili limit
    kredytowy szybko, dostalem umowe po 5. dniach od zlozenia wniosku.

    --
    Adek

  • 15. Data: 2005-02-15 08:49:44
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > Jezeli nalezy sie do ludzi, ktorzy wierza w istnienie zycia poza
    internetem
    > (sa tacy) to OKO sobie mozna w... buty wsadzic.
    > Nie potrzeba zadnego OKA zeby miec serwis telefoniczny za darmo (numer
    > 0-800...) majac tylko konto karty.

    Myślę, że większość na tej grupie nie wierzy w życie pozainternetowe,
    dlatego napisałem o OKO.

  • 16. Data: 2005-02-15 09:02:59
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Slawek Kos said the following On 2005-02-14 20:04:
    [...]

    > Nie potrzeba zadnego OKA zeby miec serwis telefoniczny za darmo (numer
    > 0-800...) majac tylko konto karty.

    Pewnie masz rację. Ale ja bym się chyba pociął gdybym miał wszystko
    robic przez telefon :-)

    KJ

  • 17. Data: 2005-02-15 09:07:16
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Pewnie masz rację. Ale ja bym się chyba pociął gdybym miał wszystko
    > robic przez telefon :-)

    Wszystko w tym przypadku znaczy sprawdzić saldo/operacje...

  • 18. Data: 2005-02-15 19:07:37
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 14 Feb 2005 20:04:58 +0100, "Slawek Kos" <s...@p...com>
    wrote:

    >Nie potrzeba zadnego OKA zeby miec serwis telefoniczny za darmo (numer
    >0-800...) majac tylko konto karty.
    - ... ale ja nie mam telefonu ;) (stacjonarnego)

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 19. Data: 2005-02-15 19:17:23
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik A_Zet napisał:

    > Dosc skromne ograniczenie, posiadanie u nich rachunku przez jakis
    > czas. Ja mam od poczatku istnienia mBanku, wiec przydzielili limit
    > kredytowy szybko, dostalem umowe po 5. dniach od zlozenia wniosku.

    A ja sie np nie lape :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 20. Data: 2005-02-15 19:59:35
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl>

    >No i tak jak już pisałem - przedpłacona ING BŚ ma całkiem przyjemną TOiP,
    >szczególnie dla mało zamożnych podróżników.

    http://www3.ing.pl/u235/navi/110184/
    A co jest tam przyjemnego ? Wydanie - 9/15 zł, wypłata zagranicą - 3%, w
    kraju 0zł/5zł.
    Jaka jest różnica między Podróżnikiem i Domową Kasą ?
    Pozdrawiam
    owp