eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEuronet zgłupiał!! (i narobił mi kłopotów :-<) › Re: Karty - ogolnie [ bylo: Euronet zgłupiał!! (i narobił mi kłopotów :-<)]
    From: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karty - ogolnie [ bylo: Euronet zgłupiał!! (i narobił mi kłopotów
    :-<)]
    Date: Mon, 13 Jan 2003 10:42:13 +0100

    Tak na marginesie - moje doświadczenie z przed pół roku.
    Wybierałem się do Siedlec:
    - Jadę z W-wa Centralna więc w kasie zapłacę amexem bo mam mało pieniędzy na
    koncie w e-PKO,
    - Sprawy mnie tak przytrzymały, że nawet do bankomatu nie zdąrzyłem,
    - Wsiadam do pociągu do Hajnówki i myślę że jedzie kumpel z którym się
    umówiłem, więc pożyczy mi na bilet,
    - Dzwonię do kumpla, a on mówi, że nie zdążył na pociąg
    - Proszę konduktorkę o to aby dała mi bilet bez pieniążków a w Siedlcach
    wymieniają lokomotywę na spalinową więc zdążę wziąć z bankomatu, rozmienić i
    jej oddać,
    - Pani zgodziła się z uśmiechem,
    - Dalej według planu.
    Trzeba nie tracić nadzieii, że jakos tam się sprawę załatwi.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz