  • Data: 2018-02-16 18:08:42
    Temat: Re: Karty PKO B.P nie weryfikują pin przy drugiej próbie?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Jest, chyba nawet lepsza, bo BZ cos pisal, ze nie znalazl dowodu w
    > bazie - na oko potrzebny nr dowodu, data wydania i moze
    > imie i nazwisko.

    Miałem na myśli taką bazę, do której "wszyscy" wprowadzają informacje,
    i w której (naprawdę) wszyscy mogą je sprawdzić (tzn. nie wyciągać dane,
    ale sprawdzić, czy dany dowód nie jest unieważniony).

    > Ale to juz nie te czasy, gdy Jasnie Pana wszyscy w banku znaja.
    > Bank ma tysiace czy miliony klientow, niektorzy nigdy w banku nie
    > byli.
    > A i techniki produkcji masek coraz lepsze.

    Stąd zabezpieczenia dowodu. Posiadając dowód i "pasującą" twarz można
    przecież złożyć dowolne oświadczenie woli potwierdzone przez notariusza.
    --
    Krzysztof Hałasa