  • 31. Data: 2004-02-29 16:32:43
    Temat: Re: Karty Kredytowe - wysyłka wyciągów i kart na skrytki pocztowe
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Feb 2004 16:45:26 +0100,
    osoba podpisana: WAM <n...@n...nopl.pl>
    napisała:

    > AFAIR to pobyt powyzej 3 dni zobowiazuje do zameldowania.
    Podstawa prawna ? :-)
    Jakoś nie mogę sobie wyobrazić sytuacji, że jadąc na tydzień na święta
    do rodziny, muszę się meldować:-)
    A Tobie pewnie chodziło o przepis że po 3 miesiącach (a nie dniach)
    pobytu należy sie na stałe zameldować.

    KJ

    --
    Anyone can make an omelet with eggs. The trick is to make one with none.

  • 32. Data: 2004-02-29 19:34:12
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Uzytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisal:

    > AFAIR to pobyt powyzej 3 dni zobowiazuje do zameldowania.

    To w Moskwie za Andropowa tak bylo.. :)

    Pozdrowienia,
    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 33. Data: 2004-02-29 22:05:24
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Może ad rem:
    Ze skrytkami pocztowymi to jest tak, że jak masz umowę na skrytkę pocztową w
    swoim zwykłym rejonie doręczeń, to wtedy do tej skrytki pocztowej wrzucają
    Ci korespondencję nawet tą kierowaną na normalny, 'uliczny' adres.
    Jak to w naszym PRL-u nieco zależy pewnie od konkretnego kierownika
    konkretnego urzędu, ale generalnie jest tak, jak napisałem, nawet czasami
    bardzo trudno zmusić UPT do dostarczania korespondencji pod adres adresata
    na przesyłce, jeżeli adresat ma skrytkę.
    JaC

  • 34. Data: 2004-02-29 22:13:06
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Feb 2004 23:05:24 +0100,
    osoba podpisana: 666 <j...@i...pl>
    napisała:
> [...]
    > swoim zwykłym rejonie doręczeń, to wtedy do tej skrytki pocztowej wrzucają
    > Ci korespondencję nawet tą kierowaną na normalny, 'uliczny' adres.
    Bzdura. O ile _nie wydasz takiej dyspozycji_ to przesyłki adresowane na
    normalny adres będą dostarczane do skrzynki pocztowej.
    KJ

    --
    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

  • 35. Data: 2004-03-01 09:58:42
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "vpw" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie siedzialem wiecej niz 7-14 dni w jednym miejscu. Nie mialem gdzie sie

    Mi nie chodzi o to, że koleżanka nigdzie nie była zameldowana, bo była,
    u rodziców, tylko nie była zameldowana w miejscu, gdzie zastała ją
    policja, tj. w wynajętym na czas studiów mieszkaniu.

    Policjanci powiedzieli, że zameldowanie czasowe obowiązuje przy
    co najmniej 4-dniowym pobycie w jakimś miejscu. Bez sensu, ale
    karę potrafią wlepić.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 36. Data: 2004-03-01 12:37:21
    Od: "Jack Blues" <s...@m...com>

    "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > do rodziny, muszę się meldować:-)
    > A Tobie pewnie chodziło o przepis że po 3 miesiącach (a nie dniach)

    Niestety trzeba -

    "Dz.U.01.87.960
    2002-06-19 zm. wyn. z Dz.U.02.78.716
    2002-06-29 zm. Dz.U.02.74.676
    USTAWA
    z dnia 10 kwietnia 1974 r.
    o ewidencji ludności i dowodach osobistych.
    (jednolity tekst)

    Art. 10. 1. Osoba, która przebywa w określonej miejscowości pod tym samym
    adresem dłużej niż trzy doby, jest obowiązana zameldować się na pobyt stały
    lub czasowy najpóźniej przed upływem czwartej doby, licząc od dnia
    przybycia."

    Czyli kolejne swieta - trzeba sie zameldowac

    Piotrek

  • 37. Data: 2004-03-01 12:55:25
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "Jack Blues" <s...@m...com> napisał w wiadomości

> [...]
    stały
    > lub czasowy najpóźniej przed upływem czwartej doby, licząc od dnia

    Dwa razy w tygodniu krótki wypad za miasto - i po kłopocie.

    Pozdrawiam,
    Artur