  • Data: 2015-06-22 00:34:33
    Temat: Re: Karta wielowalutowa Pekao
    Od: Chris94 <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 21 Jun 2015 08:38:13 +0200, xbartx napisał(a):

    > I masz pretensje do banku, że nie zapoznałeś się z warunkami/nie wiesz
    > jak działa przewalutowanie dla karty banku, której używasz?

    A możesz podać link do dokumentu, który stanowi o tym, że moje konto
    będzie obciążone kwotą inną niż mi to bank podał w treści SMS-a?
    Poza tym, mBank dopiero od niedawna ma w TOiP prowizję za
    przewalutowanie. Wtedy gdy opisywana sytuacja miała miejsce, to wówczas
    mBank nie przyznawał się do pobierania jakiejkolwiek prowizji z tego
    tytułu, a kwota obciążenia miała rzekomo wynikać wyłącznie z
    przewalutowania dokonanego przez organizacje płatniczą!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof