  • Data: 2015-06-23 07:43:42
    Temat: Re: Karta wielowalutowa Pekao
    Od: xbartx <x...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.06.2015 o 22:07, Chris94 pisze:

    > Po dokonaniu płatności za granicą dostaję SMS-a, że moje konto zostało
    > obciążone kwotą X PLN. Jak według Ciebie powinienem rozumieć treść tego
    > SMS-a?

    Co do wiedzy na temat przewalutowania to wejdź tutaj:
    <http://www.mbank.pl/download/regulaminy/regulamin-w
    ydawania-uzywania-debetowych-kart-platniczych-mbank.
    pdf>
    i przeszukaj ten dokument wpisując taki ciąg znaków 'przewalu' a
    wszystkie się dowiesz.
    Co do SMS to na pewno jest w nim napisane, że konto zostało obciążone?
    Nie wydaje mi się z prostego powodu że jest to fizycznie niemożliwe. Tak
    jak w każdym tego typu przypadku dostajesz po prostu informację z
    centrum, że dokonano transakcji i masz blokadę/wstępna autoryzację czy
    jak to tam różnie nazywają. Później ta transakcja zostaje w banku
    rozliczona zgodnie z regulaminem, TOiP i następuje dopiero obciążenie
    Twojego konta.

    --
    xbartx