  • 11. Data: 2002-08-22 08:12:58
    Temat: Re: Karta od PKO BP...
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl>

    > tzn.? Tydzień czy ile?

    nie pamiętam ile dokłądnie - chyba 24 h ;-)
    z jakimiś wykluczeniami dni (nie)pracujących.

    w każdym razie w porównaniu do przejmowania odpowiedzialności
    do 48-72 h wstecz na rynku przez inne banki, ta oferta jest
    powalająca ;-)

    Karol Żwiruk

  • 12. Data: 2002-08-22 10:15:40
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    >To chyba nie tak źle? Tym bardziej że ta karta służyłaby mi raczej tylko
    >i wyłącznie do zakupów w interku i w sytuacjach awaryjnych...

    to duzo

    >Banku raczej nie zmienię... może na Śląski? Jakie tam dają defaultowo
    >karty płatnicze?

    zeby miec kredytowke nie musisz przeciez zmieniac banku

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 13. Data: 2002-08-22 15:39:29
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@n...poczta.onet.pl>

    On Thu, 22 Aug 2002 09:26:41 +0200, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

    > Karty VC PKOBP balbym sie nosic.

    Dlaczego???

    --
    Take me...
    can't you feel the call?

  • 14. Data: 2002-08-22 15:40:24
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@n...poczta.onet.pl>

    On Thu, 22 Aug 2002 12:15:40 +0200, "paulus" <p...@w...pl> wrote:

    > zeby miec kredytowke nie musisz przeciez zmieniac banku

    Niepotrzebne mi dwa konta... ;)) Za duży mętlik... :))

    --
    Paved roads of deceit
    Leading to all life's directions

  • 15. Data: 2002-08-23 07:01:46
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Gibson (x86) or compatible wrote in
    l-in-man:

    > Niepotrzebne mi dwa konta... ;)) Za duży mętlik... :))

    I tak bedziesz miał dwa, bo do KK jest zwykle oddzielne.

  • 16. Data: 2002-08-23 18:47:48
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 22 Aug 2002 17:39:29 +0200, "Gibson (x86) or compatible"
    <m...@n...poczta.onet.pl> wrote:

    >Dlaczego???

    Jeszcze niedawno bank PKOBP nie przejmowal odpowiedzialnosci nawet w
    momencie zastrzezenia ale znacznie pozniej, chyba 48h.
    Jesli to sie nie zmienilo to nadal zlodziej moze sobie hulac na Twoj
    rachubek nawet jak karte zastrzezesz zaraz po jej stracie.
    Na takie ryzyko moga sobie pozwolic tyko ludzie z duzym nadmiarme
    gotowki.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 17. Data: 2002-08-23 19:00:08
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rachubek nawet jak karte zastrzezesz zaraz po jej stracie.
    > Na takie ryzyko moga sobie pozwolic tyko ludzie z duzym nadmiarme

    Kilka miesięcy temu PKO BP S.A. zmienił regulamin VC. Teraz przejmuje
    odpowiedzialność w chwili zastrzeżenia karty.

    Pozdrawiam
    Michał Witkowski.

  • 18. Data: 2002-08-24 09:26:47
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@n...poczta.onet.pl>

    On Fri, 23 Aug 2002 09:01:46 +0200, "Robert" <m...@w...pl>
    wrote:

    > I tak bedziesz miał dwa, bo do KK jest zwykle oddzielne.

    A mi chodzi o dodatkową kartę VC do istniejącego rachunku... Można tak w
    PKO BP? Jak nie to zmieniam bank...

    --
    Your universe is only a
    product of your mind

  • 19. Data: 2002-08-26 06:20:26
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 24 Aug 2002 11:26:47 +0200, "Gibson (x86) or compatible"
    <m...@n...poczta.onet.pl> wrote:
    >A mi chodzi o dodatkową kartę VC do istniejącego rachunku... Można tak w
    >PKO BP?

    Mozna