  • 21. Data: 2006-07-13 19:58:53
    Temat: Re: Karta kredytowa dla studenta.
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    RobertS napisał(a):

    > musisz wybrac taki bank, ktory daje kk na podstawie historii rachunku
    > poprzedniej karty,
    > historia musi byc odpowiednia = zadnych opoznien w splacie etc...

    No właśnie z tym jest problem. Banki często wydają kartę na podstawie
    historii karty zamykanej, ALE żądają podania danych pracodawcy i
    najprawdopodobniej będą to weryfikować (w każdym razie mają naturalnie
    do tego prawo, a czy zweryfikują to inna inszość). Karta "na dowód" to -
    z tego co widzę - pic na wodę. Owszem, klient musi się jedynie podpisać
    i pokazać dowód, co jednak nie znaczy, że bank nie zażąda podania danych
    finansowych. Cała różnica polega na tym, że to bank sobie sam "załatwi"
    resztę.

    Ja poszukuję banku, który wyda mi KK na podstawie prawidłowej historii
    poprzedniej karty (w moim przypadku VC mBank), BEZ żądania podawania
    jakichkolwiek danych n/t pracodawcy i osiąganych zarobków. Jest taki bank?

  • 22. Data: 2006-07-13 21:47:34
    Od: Michal <s...@j...be>

    On Thu, 13 Jul 2006 21:58:53 +0200, Wojciech Nawara wrote:

    > Ja poszukuję banku, który wyda mi KK na podstawie prawidłowej historii
    > poprzedniej karty (w moim przypadku VC mBank), BEZ żądania podawania
    > jakichkolwiek danych n/t pracodawcy i osiąganych zarobków. Jest taki bank?

    OIDP to kiedy przenosiłem z MultiBanku do Millennium to wyglądało to tak,
    jak oczekujesz.

    Michał

  • 23. Data: 2006-07-14 08:21:32
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    Stefan napisał(a):

    > (...)Jakie banki oferują kartę za podpis i żadnych innych dokumentów
    > nie potrzebują, przy limicie około 1000zł, ewentualnie co się stanie kiedy
    > w formularzu podam fałszywe miejsce zatrudnienia/dochody?

    Jak zapewne zauważyłeś - jest to grupa bankowa - i raczej krytycznie o
    powyższej możliwości nikt się tu nie wypowiada - co chyba znamienne jest.

    Twój pomysł (a raczej sam czyn) jest penalizowany - jest to czyn
    kryminalny - IMHO nie warto dla kawałka plastiku go popełniać.
    Szczególnie, że pozostaje kryminalnym, nawet, gdy nie odniesie skutku -
    tj. nie dostaniesz karty/kredytu.

    Pzdr: Witek

  • 24. Data: 2006-07-14 10:58:45
    Od: "Stormy Waters" <a...@a...pl>

> [...]
    > kryminalny - IMHO nie warto dla kawałka plastiku go popełniać.
    > Szczególnie, że pozostaje kryminalnym, nawet, gdy nie odniesie skutku -

    no dokladnie...
    sztuka na raz.
    potem przegrany na calej linii

    SW