  • 11. Data: 2006-07-13 06:39:55
    Temat: Re: Karta kredytowa dla studenta.
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Stefan" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1xtubp5tkt21k.19vcun6uoqkgo.dlg@40tude.net...

    > No wlasnie chciałem oszczędzic sobie problemow (kosztow) z ekartami...
    > Takie wynalazki jak VE z DB też testowałem, jednak z niej zrezygnowałem bo
    > nie działała na wszystkich stronach..

    Jest dosc prawdopodobne, ze na tych stronach nie dziala zadna karta wydana w
    Polsce, wiec lepiej najpierw zrob eksperyment z siakas wypukla a potem sie o
    nia staraj...
    To sie zdarza zwlaszcza w amerykanskich sklepach internetowych
    Czesto jest to zastrzezenie umieszczone na stronie sklepu (np. ze nie
    wysylaja poza USA) ale kto by tam czytal...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 12. Data: 2006-07-13 09:02:18
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia Wed, 12 Jul 2006 22:25:31 +0200, sumi napisał(a):

    > przeczytaj o kazdej karcie i wybierz
    > sam wiesz jaka bedzie dla Ciebie najlepsza :-)
    > dodatkowo znalazłem
    > że w multibanku jak masz "multikonto jestem" to masz darmową KK Visa classic

    Darmową to może nie, ale za 25zł rocznie. Za to Visa Credit z odpowiednią
    średnia jest darmowa, no ale jakiś czas temu zrezygnowałem z Multibanku...
    Jeszcze nikt nie ustosunkował się do tego co by było gdybym delikatnie
    skłamał w formularzu i wpisał jakieś miejsce pracy, niedawno na grupie
    przeczytałem że ktoś właśnie tak zrobił, a bank tego nie sprawdził. No i na
    czym polega "karta za podpis" - wydawało mi sie ze pokazuje się dowód i ma
    się karte z najmniejszym limitem, bez dodatkowych dokumentów.

  • 13. Data: 2006-07-13 09:27:21
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > czyli rozumiem że fotokarta nie dla mnie; nawet jak troszeczke okłamię w
    > formularzu :)?

    ciekawa sprawa z fotokarta, nie musialem przedstawiac zaswiadczenia o
    zarobkach, sami przeslali
    pismo do mojej firmy z prosba o potwierdzenie, ze pracuje, ile zarabiam
    etc...

    jezeli masz troche kasy to wez sobie kk pod lokate, a po 3 m-cach z niej
    zrezygnujesz i zamienisz
    na inna kk

    mechanizm byl juz opisywany na grupie

    pozdr.
    RobertS

  • 14. Data: 2006-07-13 11:07:22
    Od: Stefan <p...@g...com>

> [...]
    > etc...
    >
    > jezeli masz troche kasy to wez sobie kk pod lokate, a po 3 m-cach z niej

    Mam trochę kasy, tylko że z tego co się rozglądałem po sieci to wszystkie
    karty które można wziąc na lokatę są płatne, znaczy się jest opłata za
    wydanie; a ja bym wolał zeby nie było:) No i czy jest pewne, że kiedy
    dostane taką kartę i bede chciał zamienić na nową, to w tym nowym banku nie
    bedą chcieli żadnych dokumentow z pracy?

  • 15. Data: 2006-07-13 11:48:50
    Od: "Stormy Waters" <a...@a...pl>

    jesli masz wolna kase jaka i koniecznie potrzebujesz cc
    to moze sproboj visa millennium
    pod zastaw lokaty ale uwaga
    przyznany limit zwykle stanowi 10% kwoty lokaty
    wiec znowu nie tak znowu rewelacja i moze Cie to nie urzadzic

    SW

  • 16. Data: 2006-07-13 11:53:35
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia 13 Jul 2006 13:48:50 +0200, Stormy Waters napisał(a):

> [...]
    > pod zastaw lokaty ale uwaga
    > przyznany limit zwykle stanowi 10% kwoty lokaty
    > wiec znowu nie tak znowu rewelacja i moze Cie to nie urzadzic

    Rzeczywiscie zadna rewelacja, wolnych pieniędzy mam około 2000zł a zalezy
    mi na limicie około 1000zł, także w Millenium moglbym wnioskować co
    najwyzej o 200zł :D

  • 17. Data: 2006-07-13 11:59:00
    Od: "Stormy Waters" <a...@a...pl>

    > Rzeczywiscie zadna rewelacja, wolnych pieniędzy mam około 2000zł a zalezy
    > mi na limicie około 1000zł, także w Millenium moglbym wnioskować co
    > najwyzej o 200zł :D

    hehe, specjalnie hojna oferta to to nie jest
    jeden niezly wieczor w knajpije i po limicie ;)

    SW

  • 18. Data: 2006-07-13 12:04:58
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    12 Jul 2006 13:10:40 -0700, w
    <1...@i...googlegroups.c
    om>, "AAS"
    <A...@g...com> napisał(-a):

    > Szczególnie bursztynowa KK BPH jest bardzo wypukła;-) Normalnie
    > grubsza niż szersza;-)

    Jeżeli z BPH to polecam KK interia.pl -- nie jest wypukła, ale da się nią
    płacić w necie.

  • 19. Data: 2006-07-13 12:21:42
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Stormy Waters wrote on 2006-07-13 13:48:
> [...]
    > pod zastaw lokaty ale uwaga
    > przyznany limit zwykle stanowi 10% kwoty lokaty
    > wiec znowu nie tak znowu rewelacja i moze Cie to nie urzadzic
    Hm, na stronach millenium nic nie znalazłem o karcie pod zastaw lokaty,
    natomiast jest takie coś w multibanku. I przyznany limit stanowi około
    90% lokaty, albo inaczej - lokata musi być na 110% wnioskowanego limitu:
    https://form.multibank.pl/cgi-bin/duzavisa/form.pl

    Po zaznaczeniu że chcę kartę pod lokatę i nie jestem klientem banku i
    następnie wpisaniu 5k PLN jako lokaty zaproponowano mi limit 4600, więc
    dużo więcej niż 10% lokaty :-)

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 20. Data: 2006-07-13 13:43:46
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > Mam trochę kasy, tylko że z tego co się rozglądałem po sieci to wszystkie
    > karty które można wziąc na lokatę są płatne, znaczy się jest opłata za
    > wydanie; a ja bym wolał zeby nie było:)

    na pewno wszystkie? zapytaj w bzwbk czy dostaniesz kk VISA Money.pl
    pod lokate...wydawalo mi sie, ze jest taka opcja....

    No i czy jest pewne, że kiedy
    > dostane taką kartę i bede chciał zamienić na nową, to w tym nowym banku
    > nie
    > bedą chcieli żadnych dokumentow z pracy?

    musisz wybrac taki bank, ktory daje kk na podstawie historii rachunku
    poprzedniej karty,
    historia musi byc odpowiednia = zadnych opoznien w splacie etc...

    pozdr.
    RobertS