  • 21. Data: 2002-05-08 11:47:43
    Temat: Re: Karta kredytowa - co polecacie?
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Oczywiscie ze nie ;-)
    blad (nie mylic z ***blad*** :)))
    oczywiscie ze tak :))

    Pablo

  • 22. Data: 2002-05-08 11:49:55
    Temat: Re: apropo Karty kredytowej i tego ubiezepieczenia...
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Stiwi" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > No wlasnie nurtuje mnie pewna kwestia. Dostaje karte kredytowa,
    > bank nie daje ubezpieczenia na iles tam godzin wstecz, tylko
    > w momencie zastrzezenia biora na siebie odpowiedzialnosc
    > (tak jak BZWBK).
    >
    > Posiadajac karte robie zakupy uzywajac kredytu, ktory
    > pozniej splacam przelewem. Teraz co w przypadku kiedy
    > karta zostanie skradziona, ktos zrobi zakupy na kilka tysiecy pln,
    > a ja powiem, ze nie splace tego? Co moze zrobic bank w takiej
    > sytuacji?

    najpewniej bank wystosuje troche pism do Ciebie wzywajacych do zaplaty,
    potem pozwoli Ci wierzyc, ze jakos poszlo, a potem nasle komornika. Od tych
    kilku tys. zl naliczy odsetki karne, wezwania (w Lukasie np. "wyjazd
    interwencyjny do klienta" kosztuje 50zl, a takich wyjazdow bedzie pewnie
    sporo). Gdzies tam okaze sie, ze okradli Cie na 5000, a masz oddac 15000
    (koszty procesu, itp itd).

    pzdr

  • 23. Data: 2002-05-08 11:50:19
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > karta zostanie skradziona, ktos zrobi zakupy na kilka tysiecy pln,
    > a ja powiem, ze nie splace tego? Co moze zrobic bank w takiej

    to samo co jak nie splacasz kredytu - windykowac!

    Pablo

  • 24. Data: 2002-05-08 11:57:36
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "imie nazwisko" <h...@N...poczta.gazeta.pl>
    > I po co sie tak podniecac tymi kartami, ha ? Ja od lat nie założyłem sobie
    > nawet ROR-a.

    kto tu sie tak podniecil ze wyslal 3 jednakowe posty ;-)))
    a ROR zaklada sie dla oszczednosci czasu i pieniedzy -
    na niemanie ror-a moze sobie pozwolic chyba tylko emeryt z darmowym biletem na
    przejazd zeby moc u zrodla porobic kazdemu oplate
    Zakladam ze jest to skapy emeryt ktory nie odpali listonoszowi zwyczajowej 5.-

    *** blad ***

  • 25. Data: 2002-05-08 11:59:58
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek"

    > Oczywiscie ze nie ;-)

    blad - mozna, jesli sie nie ma ROR-a w citi i karty Maestro
    przypomnialo mi sie pozniej, ze ta promocja dotyczyla kart debetowych!
    *** blad ***

  • 26. Data: 2002-05-08 12:47:14
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, May 08, 2002 at 01:59:58PM +0200, blad wrote:

    > Użytkownik "Wojtek Piecek"
    > uruchamiajac

    > blad - mozna, jesli sie nie ma ROR-a w citi i karty Maestro
    > przypomnialo mi sie pozniej, ze ta promocja dotyczyla kart debetowych!

    No to ja troche inaczej zrozumialem pojeci 'uruchamiania calego citi
    online'.

    Ale jesli mozna to gratulacje, i tak sobie nie uruchomie ;-)

    --

    --w

  • 27. Data: 2002-05-08 13:12:29
    Od: "imie nazwisko" <h...@N...poczta.gazeta.pl>

    Nie jestem emerytem tylko biednym studentem. Po co mam płacic pieniądze za
    utrzymywanie konta bankowego, jeśli te pieniądze mogę przeznaczyc np. na
    jedzenie. Poza tym zawsze wolę miec pieniądze w łapie, a nie na jakimś
    koncie, z którego w dodatku nie moge w każej chwili skodrzystac.

  • 28. Data: 2002-05-08 13:19:49
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek"

    > Ale jesli mozna to gratulacje, i tak sobie nie uruchomie ;-)

    ja tez nie ale gosc chcial karte kredytowa z podgladem w internecie i dobrym
    ubezpieczeniem.
    KK Citi spelnia wiec jego wymagania jesli nie bedzie tam mial rachunku i na
    dodatek zawsze wszystko bedzie splacal w terminie. w takiej sytuacji uuchomiajac
    podglad niczym nie ryzykuje - co to szkodzi jak ktos sobie zobaczy operacje
    kaciane bo zgadl i-PIN
    *** blad ***

  • 29. Data: 2002-05-08 13:27:16
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "imie nazwisko" <h...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > jedzenie. Poza tym zawsze wolę miec pieniądze w łapie, a nie na jakimś
    > koncie, z którego w dodatku nie moge w każej chwili skodrzystac.

    I dlatego cieszy nas (przynajmniej mnie), że takie osoby są
    pl.biznes.banki - przynajmniej mamy tu jakieś kontrspojrzenie :-)))

    K. Kowalski

  • 30. Data: 2002-05-08 13:32:15
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "imie nazwisko"
    > (...) Poza tym zawsze wolę miec pieniądze w łapie, a nie na jakimś
    > koncie, z którego w dodatku nie moge w każej chwili skodrzystac.

    a legna ci sie "w tej łapie" male procenciki ;-)))
    a nie robisz zadnych oplat (za prąd, wodę, gaz, telefon itp) - jesli zrobisz te
    kilka wplat w okienku to ci szrpna prowizję wieksza niz oplata za konto, z
    ktorego takie oplaty mozesz zrobic za darmo.
    Jak kogos stac na tak rozrzutne zycie to niech trzyma forse w lapie a nie
    oszczedzanie trzymajac ja na rachunku. Jesli nie masz rachunku to recze, ze
    jestes na tej liscie JEDYNY - ale jestem pewien ze sobie robisz jaja ;-))
    *** blad ***