  • 11. Data: 2002-05-08 10:30:51
    Temat: apropo Karty kredytowej i tego ubiezepieczenia...
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    No wlasnie nurtuje mnie pewna kwestia. Dostaje karte kredytowa,
    bank nie daje ubezpieczenia na iles tam godzin wstecz, tylko
    w momencie zastrzezenia biora na siebie odpowiedzialnosc
    (tak jak BZWBK).

    Posiadajac karte robie zakupy uzywajac kredytu, ktory
    pozniej splacam przelewem. Teraz co w przypadku kiedy
    karta zostanie skradziona, ktos zrobi zakupy na kilka tysiecy pln,
    a ja powiem, ze nie splace tego? Co moze zrobic bank w takiej
    sytuacji?

    Sebastian.

  • 12. Data: 2002-05-08 10:34:03
    Temat: Re: Karta kredytowa - co polecacie?
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Stiwi" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > No wlasnie... Poinformowano mnie, ze dopiero w momencie
    > zastrzezenia bank bierze na siebie odpowiedzialnosc za
    > transakcje bez uzycia PINu.

    O, i dlatego część ludzi nie prowadzona ślepą nichęcią do Citi ;-))) bierze
    drogie (to fakt) kredytówki Citi.

    K. Kowalski

  • 13. Data: 2002-05-08 10:45:14
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski"

    > O, i dlatego część ludzi nie prowadzona ślepą nichęcią do Citi ;-))) bierze
    > drogie (to fakt) kredytówki Citi.

    a mozna miec w internecie podglad na operacje wykonane KK citi nie uruchamiajac
    calego citi online i mozliwosci wykonywania przelewow z konta karty - do takich
    przelewowo zachecaja chyba ostatnio w promocji?
    chodzi mi jedynie o sam bezpieczny podglad?
    *** blad ***

  • 14. Data: 2002-05-08 10:54:35
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, May 08, 2002 at 12:45:14PM +0200, blad wrote:

> [...]
    > przelewowo zachecaja chyba ostatnio w promocji?
    > chodzi mi jedynie o sam bezpieczny podglad?

    Oczywiscie ze nie ;-)

    --

    --w

  • 15. Data: 2002-05-08 11:06:31
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > to niestety prawda - ale za to jest podglad przez internet
    > jesli chodzi o dobrze ubezpieczona karte do DC - sam wlasnie
    > badam jej parametry (patrz watek HYPERNOVA)

    hmm, z tego co wyczytalem w tym poscie, to chyba
    nie wszedzie jest DC akceptowana? Nie akcpetuja
    jej w kazdym punkcie gdzie przyjmuja Vise i Master?

    Sebastian.

  • 16. Data: 2002-05-08 11:12:25
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, May 08, 2002 at 01:06:31PM +0200, Stiwi wrote:

    > hmm, z tego co wyczytalem w tym poscie, to chyba
    > nie wszedzie jest DC akceptowana? Nie akcpetuja
    > jej w kazdym punkcie gdzie przyjmuja Vise i Master?

    Tak, tylko posy polcardu i ioo polcardu.

    --

    --w

  • 17. Data: 2002-05-08 11:25:58
    Od: "imie nazwisko" <h...@N...poczta.gazeta.pl>

    Stiwi <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > siegaja ok 2000 pln netto, chcialbym aby karta kredytowa byla:
    > - z dostepem do rachunku karty przez internet, ewentualnie
    > takze przez telefon.
    > - dlugi okres splaty kredytu bez oprocentowania
    > - najlepiej ubezpieczenie karty rownie atrakcyjne jak
    > w przypadku CitiBanku (czyli 48 godzin, no moze byc 24 w
    > ostatecznosci).
    >
    > Mozecie cos polecic?
    > Z gory dzieki.
    >
    > Sebastian.
    >
    > I po co sie tak podniecac tymi kartami, ha ? Ja od lat nie założyłem sobie
    nawet ROR-a. Po co zakładać sobie rachunek, jeśli utrzymanie tegoż kosztuje ?
    powieciezze tylko 2 czy 5 złoty. A ja na to - 5 złoty to pięc chlebów.

  • 18. Data: 2002-05-08 11:27:47
    Od: "imie nazwisko" <h...@N...poczta.gazeta.pl>

  • 19. Data: 2002-05-08 11:28:02
    Od: "imie nazwisko" <h...@N...poczta.gazeta.pl>

    I po co sie tak podniecac tymi kartami, ha ? Ja od lat nie założyłem sobie
    nawet ROR-a. Po co zakładać sobie rachunek, jeśli utrzymanie tegoż kosztuje ?
    powiecie ze tylko 2 czy 5 złoty. A ja na to - 5 złoty to pięc chlebów.

  • 20. Data: 2002-05-08 11:36:51
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > a mozna miec w internecie podglad na operacje wykonane KK citi nie
    uruchamiajac
    > calego citi online

    pytanie ma miejsce tylko wtedy jak masz karte kredytowa i karte do konta
    (Maestro), bo tylko wtedy mozesz dokonywac przelewow z konta
    Odpowiedz brzmi - MOZNA - logujesz sie numerem KK a nie karta Maestro i masz
    dostep tylko do szczegolow KK

    > i mozliwosci wykonywania przelewow z konta karty -

    nie ma takiej mozliwosci, jesli mowimy o KK oczywiscie

    > do takich
    > przelewowo zachecaja chyba ostatnio w promocji?

    nie do takich :))

    > chodzi mi jedynie o sam bezpieczny podglad?

    j.w. - mozna

    > *** blad ***

    Pablo