  • 1. Data: 2002-05-08 08:31:48
    Temat: Karta kredytowa - co polecacie?
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Dzwonilem przed chwila do CitiBanku, jako ze bylem
    zainteresowany uzyskaniem karty kredytowej CitiBank
    Silver. Niestety mila Pani powiedziala, ze nie moge takowej
    uzyskac poniewaz nie mam 21 lat.

    W zwiazku z tym, czy mozecie polecic cos rownie dobrego?
    Jestem zatrudniony na umowe o prace, moje dochody miesieczne
    siegaja ok 2000 pln netto, chcialbym aby karta kredytowa byla:
    - z dostepem do rachunku karty przez internet, ewentualnie
    takze przez telefon.
    - dlugi okres splaty kredytu bez oprocentowania
    - najlepiej ubezpieczenie karty rownie atrakcyjne jak
    w przypadku CitiBanku (czyli 48 godzin, no moze byc 24 w
    ostatecznosci).

    Mozecie cos polecic?
    Z gory dzieki.

    Sebastian.

  • 2. Data: 2002-05-08 08:37:59
    Temat: Re: Karta kredytowa - co polecacie?
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    Stiwi wrote:

    > Mozecie cos polecic?
    > Z gory dzieki.

    BZ WBK

    --
    Pozdrowienia,
    gg# 84392

  • 3. Data: 2002-05-08 08:50:12
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > BZ WBK

    Nie moze byc ;-) Nie daja zadnego ubezpieczenia.
    Przynajmniej tak mnie przed chwila poinformowano
    na infolinii. Chodzi mi oczywiscie o ubezpieczenie
    od transakcji dokonanych skradziona karta.

    Sebastian.

  • 4. Data: 2002-05-08 09:18:00
    Od: "Radmar" <k...@i...pl>

    BZ WBK
    Dla mnie nie ma żadnych wad chyba, że zostałaby ukradziona. W takim
    przypadku nie polecam.

  • 5. Data: 2002-05-08 09:21:24
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Stiwi"

    > Nie moze byc ;-) Nie daja zadnego ubezpieczenia.

    to niestety prawda - ale za to jest podglad przez internet
    jesli chodzi o dobrze ubezpieczona karte do DC - sam wlasnie
    badam jej parametry (patrz watek HYPERNOVA)
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-05-08 09:41:58
    Od: "luccese" <k...@N...poczta.gazeta.pl>

    Stiwi <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]

    > Z gory dzieki.
    >
    > Sebastian.
    >
    > JA KORZYSTAM Z VISA CLASSIC CHARGE ING BANKU SLĄSKIEGO I JESTEM
    ZADOWOLONY.NIE MIAŁEM JESZE DO CZYNIENIA Z KARTAMI CITIBANKU ALE Z OPOWIEŚCI
    ZNAJOMYCH WIEM ŻE CZAI SIĘ W JEGO OFERCIE MNÓSTWO UKRYTYCH PROWIZJI. VCCH MA
    ODREBNY RACHUNEK Z LIMITEM, KTÓRY MOGĘ NA BIEŻĄCO KONTROLOWAĆ TELEFONICZNIE.
    NIGDY NIE MIAŁEM Z NIĄ PROBLEMÓW W SKLEPACH BANKOMATACH.MA ONA TAKŻE SWOJE
    MINUSY-WYSOKA PROWIZJA PRZY WYPŁACIE Z BANKOMATU, MOŻLIWOŚĆ PRZEKROCZENIA
    LIMITU ZA CO PŁACI SIĘ 20 PLN. ALE OGÓLNIE JEST SPOKO.

  • 7. Data: 2002-05-08 09:52:11
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, May 08, 2002 at 09:41:58AM +0000, luccese wrote:

    > JA KORZYSTAM Z VISA CLASSIC CHARGE ING BANKU SLĄSKIEGO I JESTEM

    A ja mam klawiature na ktorej jest caps lock oraz shift. I korzystam z
    obu. I rowniez polecam korzystanie.

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-05-08 10:03:43
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>

    > to niestety prawda - ale za to jest podglad przez internet
    > jesli chodzi o dobrze ubezpieczona karte do DC - sam wlasnie
    > badam jej parametry (patrz watek HYPERNOVA)

    ale w bzwbk jest cos takiego jak ubezpieczenia kredytu dla karty
    kredytowej..
    ale regulaminu tegfo ubezpieczenia nie czytalem..

    paps
    SirmarK

  • 9. Data: 2002-05-08 10:19:44
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Marcin Kozlowski" <
    > ale w bzwbk jest cos takiego jak ubezpieczenia kredytu dla karty kredytowej..
    > ale regulaminu tegfo ubezpieczenia nie czytalem..

    ja chyba kiedys czytalem, ale tam sa jakies duperele o tym jak wykupisz bilet
    kartą, podroz zagraniczną, moze ubezpieczenie kupionego towaru
    Kiedys mialem Golda w WBK i czytale - ubezpieczenia od kradziezy z ilomas
    godzinami przed gloszeniem nie bylo, a iles godzin po zgoszeniu to wiadomo ze
    kazdy bank bierze odpowiedzialnosc.
    *** blad ***

  • 10. Data: 2002-05-08 10:27:16
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > godzinami przed gloszeniem nie bylo, a iles godzin po zgoszeniu to wiadomo

    No wlasnie... Poinformowano mnie, ze dopiero w momencie
    zastrzezenia bank bierze na siebie odpowiedzialnosc za
    transakcje bez uzycia PINu.

    Sebastian.