  • 1. Data: 2002-05-08 07:44:44
    Temat: Oprocentowanie w Citi
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    za wp

    Od jutra w Citibanku - Sektorze Bankowości Detalicznej Banku Handlowego w
    Warszawie SA zostanie zmienione oprocentowanie lokat o stałym i zmiennym
    oprocentowaniu, lokaty Rentierskiej oraz lokaty Premium.
    Lokaty terminowe o stałej stopie w złotych będą oprocentowane od 3,25 do
    7,20%. Lokaty w USD będą oprocentowane od 0,30 do 0,60%. Bank za lokaty w
    GBP zaoferuje oprocentowanie w wysokości od 1,30 do 2%. Lokaty w EUR będą
    oprocentowane od 0,70 do 1,85%. W przypadku lokat w CHF oprocentowanie
    wyniesie od 0,35 do 0,85%.

    Lokaty terminowe o stopie zmiennej w złotych będą oprocentowane od 6,40 do
    8,30%. Za lokaty w USD bank zaoferuje od 0,50 do 0,80%. W przypadku lokat w
    GBP oprocentowanie wyniesie od 1,75 do 2,30%. Lokaty w EUR będą
    oprocentowane od 1,55 do 2,10% Bank za lokaty w CHF zaoferuje oprocentowanie
    od 0,65 do 0,90%

    Lokaty terminowe Premium o stałej stopie w złotych będą oprocentowane od 3
    do 6,30%. Za lokaty w USD bank zaoferuje od 0,25 do 0,75%. Lokaty w GBP będą
    oprocentowane w wysokości od 1,35 do 2%. W przypadku lokat w EUR
    oprocentowanie wyniesie od 0,70 do 1,75%. Bank za środki na lokatach w CHF
    zaoferuje oprocentowanie od 0,65 do 0,90%

    Lokata Rentierska w złotych będzie oprocentowana od 6,50 do 7,20%. Bank za
    lokatę w USD zaoferuje od 0,60 do 0,70%. Środki na lokacie rentierskiej w
    GBP będą oprocentowane od 2,30 do 2,45%. W przypadku lokaty rentierskiej w
    EUR oprocentowanie wyniesie od 2,30 do 2,35%.

    Oprocentowanie konta osobistego w złotych wyniesie od 2 do 2,50%. Konta
    prowadzone w CHF będą oprocentowane od 0,10 do 0,35%. W przypadku kont w EUR
    oprocentowanie wyniesie od 0,10 do 0,60%.
    Oprocentowanie linii kredytowej w koncie osobistym wyniesie 19,99%. (AN)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-05-08 08:25:19
    Temat: Re: Oprocentowanie w Citi
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Od jutra w Citibanku - Sektorze Bankowości Detalicznej Banku Handlowego w
    > Warszawie SA zostanie zmienione oprocentowanie lokat o stałym i zmiennym
    > oprocentowaniu, lokaty Rentierskiej oraz lokaty Premium.

    Czy mi sie wydaje czy minimalnie "lepsze" sa lokaty ? I tak marnie, ale
    chyba lepiej niz bylo ?

    BTW czy ktos zauwazyl, ze multi obnizylo % ???