  • 21. Data: 2007-02-20 18:48:01
    Temat: Re: Karta kredytowa
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Daga napisał(a):
    > Możecie mi jedno wytłumaczyć, biorę 8 tys. limitu na karcie, a
    > zabezpieczenie jest tak duże - jak w cytacie.

    Bywaja wieksze zabezpieczenia :) Zreszta czemu sie tym przejmowac jesli
    ma sie umie korzystac z KK i z wlasnych finansow ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 22. Data: 2007-02-20 19:02:06
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Feb 2007 19:48:01 +0100,
    osoba podpisana: Mithos <f...@a...pl>
    napisała:
    [...]
    > Bywaja wieksze zabezpieczenia :) Zreszta czemu sie tym przejmowac jesli

    Błedy w procedurach/oprogramoaniu banku.

    KJ

    EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler

  • 23. Data: 2007-02-20 20:21:11
    Od: "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl>

    Daga wrote:
    > z umowy do kwoty 50.000pln na rzecz wyżej wskazanego funduszu
    > Możecie mi jedno wytłumaczyć, biorę 8 tys. limitu na karcie, a
    > zabezpieczenie jest tak duże - jak w cytacie.

    Bo ten limit nie jest zawsze egzekwowalny. Jak się wie jak, to można
    go wielokrotnie przekroczyć. Jak się uprzeć, to można nawet wyskoczyć
    ponad wspomniane 50kPLN.

    --
    ArturO (małpa) edu (kropka) com (dot) pl

  • 24. Data: 2007-02-20 21:30:54
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Feb 2007 20:21:11 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Artur Orlowski <l...@t...the.signature.pl>
    napisała:

    > Bo ten limit nie jest zawsze egzekwowalny. Jak się wie jak, to można
    > go wielokrotnie przekroczyć. Jak się uprzeć, to można nawet wyskoczyć
    > ponad wspomniane 50kPLN.

    Pitu, pitu (a właśnie). Banki po prostu są bezczelne i ponieważ mają
    wygdne narzędzie do ściągania należności, to skwapliwie z niego
    korzystają, wpisując kwotę taką, żeby przypadkiem nie zabrakło.

    Jak bowiem wytłumaczyć poddanie się egzekucji przy koncie lokacyjnym w
    rajfim, do którego nie bylo wydawanych żadnych kart, nie było opłat za
    prowadzenie, i w zasadzie nie dało się w nim wejść w debet. Hę?

    KJ

    People who make no mistakes do not usually make anything.

  • 25. Data: 2007-02-20 22:04:35
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Jak bowiem wytłumaczyć poddanie się egzekucji przy koncie lokacyjnym w
    > rajfim, do którego nie bylo wydawanych żadnych kart, nie było opłat za
    > prowadzenie, i w zasadzie nie dało się w nim wejść w debet. Hę?

    A nie da sie z niego tez wyplacic pieniedzy, ktore trafily na konto przez
    blad innej osoby?

    MK

  • 26. Data: 2007-02-20 22:06:42
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Feb 2007 23:04:35 +0100,
    osoba podpisana: MK <m...@i...pl>
    napisała:
    > "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > A nie da sie z niego tez wyplacic pieniedzy, ktore trafily na konto przez
    > blad innej osoby?

    Your point being ?
    KJ

    A lady is one who never shows her underwear unintentionally.
    -- Lillian Day

  • 27. Data: 2007-02-20 22:08:42
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 20.02.2007 MK <m...@i...pl> napisał/a:

    > A nie da sie z niego tez wyplacic pieniedzy, ktore trafily na konto przez
    > blad innej osoby?

    Ale wtedy to ta osoba ma roszczenie cywilne i bankowi *nic* do tego, a już
    na pewno nie stanowi to podstawy do zastosowania BTE. Strzelaj dalej :)
    --
    Samotnik

  • 28. Data: 2007-02-21 18:15:33
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Samotnik napisał(a):
    > Ale wtedy to ta osoba ma roszczenie cywilne i bankowi *nic* do tego, a już
    > na pewno nie stanowi to podstawy do zastosowania BTE. Strzelaj dalej :)

    Ciekawe jak chcesz pozwac osobe, ktorej danych nie posiadasz (a tak moze
    byc jak pieniadze wysle sie omylkowo na czyjes konto). Zaden bank takich
    danych Ci nie ujawni, a bez nich to sobie mozna pozywac :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 29. Data: 2007-02-21 19:08:51
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> wrote in message
    .

    > Ale wtedy to ta osoba ma roszczenie cywilne i bankowi *nic* do tego, a już
    > na pewno nie stanowi to podstawy do zastosowania BTE. Strzelaj dalej :)
    > --

    Hm, pracownik banku, ktory popelnil blad ma roszczenie cywilne w stosunku do
    banku? ;)
    Bledy zdarzaja sie nie tylko w wyniku bledu zlecajacego. Moga je popelniac
    rowniez pracownicy banku (tzn nie moga popelniac, ale moze sie cos takiego
    przytrafic). Klient moge wydac kase, apozniej powiedziec, ze nie ma z czego
    oddac, albo ze w ogole nie ma ochoty oddawac.

    MK

  • 30. Data: 2007-02-21 20:02:33
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Feb 2007 20:08:51 +0100,
    osoba podpisana: MK <m...@i...pl>
    napisała:
    [...]
> [...]
    > rowniez pracownicy banku (tzn nie moga popelniac, ale moze sie cos takiego

    Jeśli rozmawiamy o błędzie pracownika banku to *tym bardziej* bank nie
    powinien mieć w tym wypadku prawa do BTE. A tylko obciążyć swojego
    pracownika, a ten grzecznie poprosić posiadacza konta.

    Wogóle uważam, że BTE jest niesprawiedliwym przywilejem banków, a
    prawodawca zamiast konserowować ten komunistyczny (tak, tak) twór
    powinien się skupić raczej na sprawnym sądownictwie i wspomaganiu
    egzekucji. Wtedy żadne BTE nie byłoby potrzebne.
    KJ