  • 1. Data: 2007-02-14 16:03:11
    Temat: Zwiększenie limitu KK w Multi?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Ktoś to trenował? Od 10 mieisęcy mam tam limit 3400, robię średnio ~2800
    obrotu miesięcznie. Chciałbym podnieść ten limit tak do 5000. Ktoś to
    trenował? Oczywiście bez noszenia papierów, bo i tak im się zgubią, to już
    przerabiałem.

    Przenosić karty gdzie indziej bym nie chciał, akurat KK jest jedyną rzeczą
    w tym banku, która mi się podoba.
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2007-02-14 17:31:14
    Temat: Re: Zwiększenie limitu KK w Multi?
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > przerabiałem.
    >
    > Przenosić karty gdzie indziej bym nie chciał, akurat KK jest jedyną rzeczą

    Bez noszenia papierow tam sie raczej nie da. Zanim podniosa limit
    zostaniesz przeanalizowany czy, aby na pewno masz zdolnosc splacic taki
    dlug...

    RS

  • 3. Data: 2007-02-14 18:59:54
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > Bez noszenia papierow tam sie raczej nie da. Zanim podniosa limit
    > zostaniesz przeanalizowany czy, aby na pewno masz zdolnosc splacic taki
    > dlug...

    A mi kiedys podniesli na podstawie historii obrotow na karcie. Nawet
    taka opcja jest jak sie wypelnia wniosek o zwiekszenie limitow. Probowac
    zawsze mozna.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2007-02-14 19:12:39
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 14.02.2007 Mithos <f...@a...pl> napisał/a:

    > A mi kiedys podniesli na podstawie historii obrotow na karcie. Nawet
    > taka opcja jest jak sie wypelnia wniosek o zwiekszenie limitow. Probowac
    > zawsze mozna.

    "Wniosek o zwiększenie limitów"? A gdzie to leży?
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 5. Data: 2007-02-14 19:26:53
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Samotnik napisał(a):
    > "Wniosek o zwiększenie limitów"? A gdzie to leży?

    W oddziale. Idziesz i mowisz, ze chcesz zwiekszyc limit i dostajesz taka
    karteczke do wypelnienia i tam jest do wyboru min. "zwiekszenie limitu
    na podstawie oceny dotychczasowego obrotu na KK" czy jakos tak. W kazdym
    razie chodzi o podwyzszenie limitu dla osob, co maja jakis sensowny
    obrot na karcie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2007-02-14 19:53:10
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    RobertS <r...@x...pl> wrote:

    > Bez noszenia papierow tam sie raczej nie da. Zanim podniosa limit
    > zostaniesz przeanalizowany czy, aby na pewno masz zdolnosc splacic taki
    > dlug...

    Bzdura.
    Ja złożyłem wniosek o podwyższenie limitu (na Multilinii) i 3 dni później
    była decyzja.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2007-02-14 23:57:43
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Bzdura.
    > Ja złożyłem wniosek o podwyższenie limitu (na Multilinii) i 3 dni później
    > była decyzja.

    To miałeś niezły fart bo ja spytałem się o podniesienie limitu po dwóch
    latach efektywnego korzystania z KK to mi kazali papiery przynieść to
    dałem sobie spokój z tym bankiem.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 8. Data: 2007-02-15 06:55:50
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski wrote:
    > To miałeś niezły fart bo ja spytałem się o podniesienie limitu po
    > dwóch latach efektywnego korzystania z KK to mi kazali papiery
    > przynieść to dałem sobie spokój z tym bankiem.

    Widac ja tez mialem taki fart. Pewnie to kwestia tego z kim sie
    rozmawia w banku.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 9. Data: 2007-02-15 11:31:19
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Mithos wrote:

    > Widac ja tez mialem taki fart. Pewnie to kwestia tego z kim sie rozmawia
    > w banku.

    Być może ale mi to samo powiedzieli i w oddziale i na partyline. A może
    ja miałem po prostu pecha ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 10. Data: 2007-02-15 12:10:10
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 15.02.2007 Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net> napisał/a:

    > Być może ale mi to samo powiedzieli i w oddziale i na partyline.

    To samo powiedzieli? Nagrałeś to? To się rzadko zdarza ;-) Mnie to zawsze
    mówią co innego. :)
    --
    Samotnik