  • 1. Data: 2007-02-14 11:57:33
    Temat: Wyplata 10k z mBank, problem z logowanie itd.
    Od: "work" <s...@w...pl>

    Witam

    (zadalem to pytanie na grupie mBank, ale widze ze tam posucha)

    Trzy pytania:

    Gdzie moge wyplacic odrazu ponad 10k, sa jakies
    placowki?
    Wiem ze moge przelac na inne konto, ale
    przelew dojdzie na drugi dzien a ja potrzebuje
    dzis.Zmienilo sie cos w tym temacie?

    Jaki jest nr. na infolinie do mBanku?

    Dlaczego nie moge wejsc na glowna strone mBanku,
    chodzi o jakies ustawienie zabezpieczen?
    Udaje mi sie jedynie zalogowac na swoje
    konto, ale to tez dopiero po wspisaniu w
    google i wejsciu w 3,4 link.

    dzieki.
    pozdr,

  • 2. Data: 2007-02-14 12:05:26
    Temat: Re: Wyplata 10k z mBank, problem z logowanie itd.
    Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl>

    "work" <s...@w...pl> wrote in message news:equtfc$t92$1@news.onet.pl...
> [...]
    > placowki?
    > Wiem ze moge przelac na inne konto, ale
    > przelew dojdzie na drugi dzien a ja potrzebuje

    Nic sie nie zmienilo, dziennie mozesz wyplacic z bankomatu max 5k.

    > Jaki jest nr. na infolinie do mBanku?

    801 300 800

    > Dlaczego nie moge wejsc na glowna strone mBanku,
    > chodzi o jakies ustawienie zabezpieczen?
    > Udaje mi sie jedynie zalogowac na swoje
    > konto, ale to tez dopiero po wspisaniu w
    > google i wejsciu w 3,4 link.

    U mnie dziala.

    pozdrawiam, wk

  • 3. Data: 2007-02-14 12:09:55
    Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl>

> [...]

    > chodzi o jakies ustawienie zabezpieczen?
    > Udaje mi sie jedynie zalogowac na swoje
    > konto, ale to tez dopiero po wspisaniu w

    Odwieczny problem s serwerami DNS w neostradzie.

    pozdrawiam, wk

  • 4. Data: 2007-02-14 12:15:57
    Od: "work" <s...@w...pl>

    Użytkownik "wk" :

    > Odwieczny problem s serwerami DNS w neostradzie.

    Uhmm, dzieki wielkie za szybkie info.

    Jeszcze jedno pytanie, byc moze troche
    naiwne, ale czy sa jakies banki marmurowe ktore
    "wspolpracuja" z mBankiem i ksieguja
    do kilku godzin moj przelew?
    Czy tradycyjnie jak zwykle - nastepny dzien.
    pozdr,

  • 5. Data: 2007-02-14 12:19:10
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "work" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > "wspolpracuja" z mBankiem i ksieguja
    > do kilku godzin moj przelew?
    > Czy tradycyjnie jak zwykle - nastepny dzien.

    Jak wyślesz z mBanku przed 13:25 to w kazdym banku ksiegujacym 3
    sesje, bedziesz mial wieczorem okolo 19:00 zaksiegowane.

    marekz

  • 6. Data: 2007-02-14 12:44:54
    Od: "work" <s...@w...pl>

    Użytkownik "MarekZ" :

    > Jak wyślesz z mBanku przed 13:25 to w kazdym banku ksiegujacym 3 sesje,
    > bedziesz mial wieczorem okolo 19:00 zaksiegowane.

    Ajaj, czemu wczesniej nie zapytalem :)
    Dzieki.

  • 7. Data: 2007-02-14 13:31:11
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    begin --> Wed, 14 Feb 2007 13:44:54 +0100, w <eqv085$7br$1@news.onet.pl>,
    "work" <s...@w...pl> napisał(-a):

    > Ajaj, czemu wczesniej nie zapytalem :)

    Wpłać komuś kto ma konto w mBanku 5 tys. i razem iddźcie do bankomatu. :)

  • 8. Data: 2007-02-14 13:40:54
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 14 Feb 2007 12:57:33 +0100, work napisał(a):

    > Gdzie moge wyplacic odrazu ponad 10k, sa jakies
    > placowki?

    Mogę się mylić, ale chyba bez ograniczeń były wypłaty w oddziałach banków
    wyposażonych w terminale POS. Kosztowało to 5 zł. Np. większość oddziałów
    PKO BP.