  • 1. Data: 2007-02-14 19:39:39
    Temat: kredyt/kk dla osoby (prawie) bez dochodow i bez poreczycieli?
    Od: "medevacs" <m...@g...com>

    Witam!

    Domyslam sie, ze pytania, ktore za chwile zadam to lista zyczen, ktore
    wszystkich wprawia w smiech ale zapytac nie szkodzi, a noz widelec
    ktos bedzie wiedzial, ze gdzies jest jakas promocja albo przynajmniej
    pozbawie sie zludzen.

    Sprawa wyglada tak, student ostatniego roku studiow, bez zadnej
    historii kredytowej ale tez bez zadnych zobowiazan na glowie. Z
    papierow moze przedstawic jedynie umowe o prace na czas okreslony = 3
    miesiace, zarobki lekko ponad 900 netto - jest to swieza umowa, nie
    mam np. zaswiadczenia o dochodach z ilustam ostatnich miesiecy. Na
    poreczycieli nie ma szans no chyba, ze na jakas mala kwote (typu
    1000zl).

    Sytuacja 1:

    Osoba ta potrzebuje:
    - karty kredytowej z limitem minimum 3500zl lub
    - pozyczki/kredytu w wysokosci 3500 - 4000zl

    Czy jakims cudem istnieje jakis bank lub inna instytucja, ktora
    udzieli tej osobie takiej pozyczki czy tez wyda taka karte kredytowa?

    Sytuacja 2, w przypadku gdy nr. 1 jest niemozliwa:

    Analogicznie do powyzszych potrzeb tyle, ze kwota = 1000zl lub inna z
    przedzialu 1000 - 3500, czy jest takowa mozliwa?

    Sytuacja 3, w przypadku gdy obie powyzsze odpadaja:

    Tak samo tylko dla kwot z przedzialu 500 - 1000.
    I pytanie tu, czy jest sens wziac gdzies kredyt np. 1000zl z
    poreczycielem tylko po to aby go splacic czyli wyrobic sobie jakas
    minimalna historie kredytowa? Czy pozniej znajdzie sie bank chetny
    udzielic mi kredyty/wydac kk o kwotach z pkt. 1 lub 2, przy takich
    samych jak poczatkowe zalozeniach + ta historia splaty tego
    niewielkiego kredytu?

    Przepraszam jesli pytania sa z tych glupich i podstawowych ale
    pierwszy raz w zyciu interesuje sie tematem kredytow/pozyczek/kk.

    pozdrawiam
    medevacs

  • 2. Data: 2007-02-14 20:23:44
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    medevacs napisał(a):
> [...]
    > Osoba ta potrzebuje:
    > - karty kredytowej z limitem minimum 3500zl lub
    > - pozyczki/kredytu w wysokosci 3500 - 4000zl
    Do KK nie ma poreczen. Jesli student ma przez dluzszy czas konto w
    mBanku, powinien wczesniej czy pozniej dostac oferte 'karta za podpis'.
    Jesli kredyt/podyczka, to niech sie zainteresuje czy ma szanse na linie
    kredytowa
    A, zawsze zostaja jeszcze providenty i takie tam, ale nie polecam
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-02-14 20:25:05
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 14 Feb 2007 21:23:44 +0100,
    osoba podpisana: badzio <b...@n...epf.pl>
    napisała:
    [...]
    > Do KK nie ma poreczen. Jesli student ma przez dluzszy czas konto w
    > mBanku, powinien wczesniej czy pozniej dostac oferte 'karta za podpis'.
    ... i odpowiednie obroty.
    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html

  • 4. Data: 2007-02-14 23:57:38
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "medevacs" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    [..]
> [...]
    > mam np. zaswiadczenia o dochodach z ilustam ostatnich miesiecy. Na
    > poreczycieli nie ma szans no chyba, ze na jakas mala kwote (typu
    [..]

    Sprobuj w mBanku, moze Polbanku, albo w Lukasie... www.credea.pl

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 5. Data: 2007-02-15 07:18:00
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    medevacs wrote:
    > Przepraszam jesli pytania sa z tych glupich i podstawowych ale
    > pierwszy raz w zyciu interesuje sie tematem kredytow/pozyczek/kk.

    Duzo bankow daje teraz KK "na oswiadczenie" wiec mozesz oswiadczyc
    rozne rzeczy, bo i tak pewnie nikt tego nie bedzie weryfikowal. Rozne
    banki daja specjalne KK dla studentow. Zawsze mozesz wziasc 2-3 karty
    z sumarycznymi limitami w wysokosci jakiej Cie interesuje jeden limit
    i za 3 miesiace przeniesiesz sie do innego banku uzyskujac jedna karte
    z wlasciwym juz limitem.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2007-02-15 08:50:25
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message

    > Duzo bankow daje teraz KK "na oswiadczenie" wiec mozesz oswiadczyc rozne
    > rzeczy, bo i tak pewnie nikt tego nie bedzie weryfikowal.

    No i jakie jest uzasadnienie zeby banki rezygnowaly z potwierdzania
    wszystkiego dokumentami przy takim podejsciu?
    Teraz oswiadczy, a za kilka m-cy napisze, ze zlodziejski bank, ze za duza
    rata i ze to wina banku, bo dal za wysoki kredyt...

    MK

  • 7. Data: 2007-02-15 08:57:27
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    MK wrote:
    > No i jakie jest uzasadnienie zeby banki rezygnowaly z potwierdzania
    > wszystkiego dokumentami przy takim podejsciu?

    Niski limit ?

    > Teraz oswiadczy, a za kilka m-cy napisze, ze zlodziejski bank, ze za
    > duza rata i ze to wina banku, bo dal za wysoki kredyt...

    Jest dorosly, wiec chyba wiec co robi.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2007-02-15 09:51:05
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Mithos wrote:
    [...]

    > Duzo bankow daje teraz KK "na oswiadczenie" wiec mozesz oswiadczyc rozne
    > rzeczy, bo i tak pewnie nikt tego nie bedzie weryfikowal. Rozne banki

    Mille dzwoniło w moim przypadku.

    KJ

  • 9. Data: 2007-02-15 09:56:31
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Duzo bankow daje teraz KK "na oswiadczenie" wiec mozesz oswiadczyc rozne
    > rzeczy, bo i tak pewnie nikt tego nie bedzie weryfikowal.

    plizzz no nie namawiaj go do przestepstwa, wypelniajac formularz za
    kazdym razem podpisujesz oswiadczenie, ze podane dane sa zgodne z
    prawda, a poswiadczenie nieprawdy podlega pod rozne paragrafy...

    osoba bez dochodow nie ma zdolnosci kredytowej i nie jest dziwne, ze
    banki nie beda chcialy udzielic jej kredytu, dlatego zacząłbym od kk
    zabezpieczonej lokata bankowa - taka powinienes uzyskac bez problemu, a
    nastepnie mozna ja zamienic na karte w innym banku (najlepiej takim,
    ktory da ja na podstawie historii poprzedniej karty i nie bedzie zadawal
    zbyt wiele pytan)

    a kredyt w KO to juz raczej w mBanku, oni daja taki na podstawie obrotow
    na koncie

    pozdr.
    RobertS

  • 10. Data: 2007-02-15 10:06:35
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > Mille dzwoniło w moim przypadku.

    Do pracodawcy ? U mnie nie potwierdzaja nic telefonicznie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos