  • 11. Data: 2002-01-08 18:25:20
    Temat: Re: Karta kred. Citibank
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...home.pl>

    Użytkownik Adam Płaszczyca <_...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a1enfh$1v3$...@n...onet.pl...

    > Opłata za ubezpieczenie transakcji - 6.50 miesięcznie i strasznie
    > wysokie oprocentowanie - 44% rocznie.
    >
    > Bardzo wysokie opłaty za przekroczenie limitu i za opóxnienie spłaty.

    Slowem zyja z tego, gdy przylapia kogos na malym opoznieniu. A wtedy
    rozpoczyna sie burza :(( Brrrrr na samo wspomnienie az mi ciarki przechodza.
    Teraz smiac mi sie z tego chce, ale wtedy bylem zupelnie rozbity :(
    Przez to nawet z Adamem Plaszczyca malo sie nie pobilem ;-) Mam nadzieje, ze
    teraz inaczej obaj na to patrzymy. Ja w kazdym razie wyciagam reke do Adama
    z pokojowym nastawieniem :)
    Zapomnijemy o tym zamieszaniu Adamie... szkoda naszych nerwow, na ten
    kretynski CITIBANK :)

    --

    Jacek Maliszewski
    Analityk Bankier.pl / Euromoney.pl

  • 12. Data: 2002-01-08 20:34:40
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Oj pamiętam, pamiętam...
    Grzegorz

    PS
    Mnie ciarki przechodzą po tym Waszym popisie na sam dźwięk słowa Citi.

  • 13. Data: 2002-01-08 21:31:55
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    to ja napisze o KK Citi dobrze dla odmiany ;)

    zanim zdecydowalem sie na nia, uwaznie przeczytalem regulamin i TOiP.
    zastosowalem sie do wnioskow z lektury:
    - zero bankomatow
    - zero spoznien z placeniem (placilem zwykle dzien za wczesnie profilaktycznie,
    choc od paru miesiecy ufam juz na tyle inteligo, ze zaczalem ostatniego dnia)
    - zero kredytowania sie
    splacam po prostu calosc i w terminie...
    i nie narzekam.

    z infolinii iludzkiej telefonicznej korzystam zadko, ale zawsze skutecznie,
    zanim zadzwonie przygotowuje sie (co _naprawde_ chce uzyskac, na co moge
    poczekac) i - jak dotad - zawsze bylem szybko i milo obsluzony.

    nie mialem problemow typu koniecznosc reklamacji jakiejs dziwnej transkacji,
    wiec nie wiem co by bylo gdyby - moje urojone problemy ;) [typu "wydawao mi
    sie ze saldo powinno byc mniejsze] infolinia mi rozwiazuje od reki.

    z ubezpieczenie credit-shield szybko zrezygnowalem, bo bylo kosztowne (mam duzy
    obrot na karcie wiec paredziesiet zloty miesieczne to zdecydowanie
    przesada w zamian TYLKO za obietnice przejecia zobowiazan za mnie w razie
    mojej smierci, zreszta kasa na KK jest na koncie i odsetkuje ;))
    z SMSow tez zrezygnowalem, bo na automatycznej infolinii mozna sobie sprawdzic
    stan karty za darmo.
    nie wiem co to ten oslawiony citidirect czy cos w tym stylu i moze dobrze?

    Citi czasem dzowni probujac wcisnac mi druga karte po promocyjnej cenie z
    dodatkowym limitem (a po h.. mnie dodatkowy limit skoro ten mi starcza???
    i skoro to tylko dodatkowe oplaty). Zlota karte zaproponowali dosc szybko, mimo,
    ze moje zarobki wykazane na wniosku z czasu kiedy go skladalem
    nie upowazniamly mnie do niej (nie chcieli zadnych kwitow dodatkowych)
    Przysylaja tez oferty superatrakcyjnych kredytow na duze kwoty :-)))
    superatrakcyjnosc polega na oprocentowaniu o 3% nizszym niz w ich TOiP, czyli
    ze 3% drozszych niz w kazdym innym banku ;)).

    Moim zdaniem ich KK to produkt bardzo dobry o ile umiejetnie sie z niego
    korzysta... zwalszcza na tle innych produktow (ale o nich moja opinia jest
    tylko na podstawie ogladania ofert)

    pozdrawiam

    romek

  • 14. Data: 2002-01-08 22:18:52
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "BaLab" <b...@p...com> writes:

    > I to liczone od DNIA TRANSAKCJI a nie od terminu wpłaty.

    Jesli sie nie splaci, oczywiscie. Chyba kazda KK tak ma?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 15. Data: 2002-01-09 07:11:59
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    > Bez zakładania konta w BZ WBK?

    Bez. Ale karta ma swoje konto wiec mozesz ja splacac przelewem.

    AO

  • 16. Data: 2002-01-09 07:13:39
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "Sław" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Pozdrawiam!
    > Mam karte BZ WBK S.A.
    > Pierwsza nic Ciebie nie kosztuje. Wznowienie (poki co) 65 zl.

    Jestes pewien ? Bo na stronie IDEi juz nic nie pisza o cenie karty. Sa tylko
    warunki co do otrzymania karty.
    Jesli sie placi to kiedy: przy odbiorze drugiej czy doliczaja do faktury
    IDEi ?

    AO

  • 17. Data: 2002-01-09 07:29:41
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa"

    > Jesli sie nie splaci, oczywiscie. Chyba kazda KK tak ma?

    blad - nie kazda ;-)))
    zrobilem eksperyment z KK WBK - nie splacilem w terminie
    Poniewaz nie moglem dojsc jak onie licze odsetki (pare zl, bez zadnych kar)
    wiec musialem poczekac ze 2 miesiace az mi odpowiedza.

    I odpowiedzieli - WBK liczy nie od dnia transakcji tylko od dnia
    zaksiegowania tej operacji (podaje obie daty)
    *** blad ***

  • 18. Data: 2002-01-09 07:34:56
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 09, 2002 at 08:11:59AM +0100, Artur O. wrote:

    > Bez. Ale karta ma swoje konto wiec mozesz ja splacac przelewem.

    Przeciez tak dzialaja wszystkie karty kredytowe!

    Co niby w tym "szokujacego"?

    --

    --w

  • 19. Data: 2002-01-09 07:39:04
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jan 08, 2002 at 09:31:55PM +0000, Roman Kubik wrote:

> [...]
    > choc od paru miesiecy ufam juz na tyle inteligo, ze zaczalem ostatniego dnia)

    Nie rob tego - ksiegowanie w citi to 48 godzin i jesli bedzie
    _jakakolwiek_ obsuwa z ich strony to bulisz.

    > Moim zdaniem ich KK to produkt bardzo dobry o ile umiejetnie sie z niego
    > korzysta... zwalszcza na tle innych produktow (ale o nich moja opinia jest
    > tylko na podstawie ogladania ofert)

    Poza sytuacjami o ktorych juz pisalem - blokowanie karty bo citi nie
    mogl sie z Toba skontaktowac i potwierdzic czy ostatnie zakupy
    wykonywales Ty czy ktos inny.

    Dodam do tego szatanski kurs walut.

    --

    --w

  • 20. Data: 2002-01-09 08:56:42
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> wrote:

    > Jesli sie nie splaci, oczywiscie. Chyba kazda KK tak ma?

    Nie. AFAIR to Qualiflyer ma od dnia obciążenia.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313