  • 21. Data: 2002-01-09 08:58:32
    Temat: Re: Karta kred. Citibank
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Jacek Maliszewski <j...@s...home.pl> wrote:
    > Przez to nawet z Adamem Plaszczyca malo sie nie pobilem ;-) Mam nadzieje, ze
    > teraz inaczej obaj na to patrzymy. Ja w kazdym razie wyciagam reke do Adama
    > z pokojowym nastawieniem :)

    Przyjęte :-)

    > Zapomnijemy o tym zamieszaniu Adamie... szkoda naszych nerwow, na ten
    > kretynski CITIBANK :)

    Poprawka - na te kretyństwa w Citibank. Nie cały Citi, a już na pewno
    nie wszyscy pracujący ludzie tam są kretynami. Niestety, zarobki są tam
    odwrotnie proporcjonalne do IQ pracownika chyba...

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 22. Data: 2002-01-09 08:59:29
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Grzegorz <g...@p...onet.pl> wrote:

    > PS
    > Mnie ciarki przechodzą po tym Waszym popisie na sam dźwięk słowa Citi.

    No proszę - czyli jednak odnioslo to zamierzony skutek!
    Jacku, udalo się!
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 23. Data: 2002-01-09 09:00:18
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    "Sław" <k...@i...pl> wrote:
    > Pierwsza nic Ciebie nie kosztuje. Wznowienie (poki co) 65 zl. Poza tym bez
    > zadnych oplat za jakis tam pakiet bezpieczenstwa jak w Citi (ktora tez mam
    > :-)))) ).

    A jak wygląda odpowiedzialność klienta i banku za transakcji w wypadku
    kradzieży karty?

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 24. Data: 2002-01-09 09:04:16
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> wrote:

    > Dodam do tego szatanski kurs walut.

    Przekonałem się boleśnie o tym....

    Według CITI Euro kosztowało 3.85 zł w momencie, kiedy w tym samym czasie
    według Pekao S.A. kosztowało 3.63...

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 25. Data: 2002-01-09 12:04:12
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > blad - nie kazda ;-)))
    > zrobilem eksperyment z KK WBK - nie splacilem w terminie
    > Poniewaz nie moglem dojsc jak onie licze odsetki (pare zl, bez
    zadnych kar)
    > wiec musialem poczekac ze 2 miesiace az mi odpowiedza.
    >
    > I odpowiedzieli - WBK liczy nie od dnia transakcji tylko od dnia
    > zaksiegowania tej operacji (podaje obie daty)

    Ja Cię...
    A wiesz może, czy Lukas tez tak ma ?
    Grzegorz

  • 26. Data: 2002-01-09 12:55:08
    Od: "darek" <d...@f...com.pl>

    > Ja Cię...
    > A wiesz może, czy Lukas tez tak ma ?
    > Grzegorz

    Owszem, ma....
    pozdrawiam,
    Darek

  • 27. Data: 2002-01-09 18:21:06
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...home.pl>

    Użytkownik Adam Płaszczyca <_...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a1h0no$5vc$...@n...onet.pl...
    Adama

    > Przyjęte :-)

    :))))))))) Dzieki :))))))

    > Poprawka - na te kretyństwa w Citibank. Nie cały Citi, a już na pewno
    > nie wszyscy pracujący ludzie tam są kretynami. Niestety, zarobki są tam
    > odwrotnie proporcjonalne do IQ pracownika chyba...

    Dokladnie, niepotrzebnie uogolnilem. A z ta odwrotna korelacja miedzy
    zarobkami a IQ.... wielu firmach tak jest... niestety :(

    Malin

  • 28. Data: 2002-01-09 18:21:57
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...home.pl>

    Użytkownik Adam Płaszczyca <_...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a1h0ph$5vc$...@n...onet.pl...

    > No proszę - czyli jednak odnioslo to zamierzony skutek!
    > Jacku, udalo się!

    Do smierci bede antyfanem tego banku :) To moge obiecac :)

    Malin

    --

    Jacek Maliszewski
    Analityk Bankier.pl / Euromoney.pl

  • 29. Data: 2002-01-09 22:26:37
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) writes:

    > Przeciez tak dzialaja wszystkie karty kredytowe!

    Eee tam. Np. nie wiem jakie konto ma karta millenniumowa. Moze w ogole
    nie ma takiego konta, na ktore mozna cos samemu przelac.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 30. Data: 2002-01-09 22:27:34
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "blad" <b...@W...pl> writes:

> [...]
    >
    > I odpowiedzieli - WBK liczy nie od dnia transakcji tylko od dnia
    > zaksiegowania tej operacji (podaje obie daty)

    A, tak moze byc, ale to minimalna roznica. W kazdym razie nie licza
    oprocentowania od terminu splaty.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator