  • 91. Data: 2002-01-18 09:09:51
    Temat: Re: Karta kred. Citibank
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> wrote:

    > Przeciez ten punkt umowy jest tak samo wazny jak pozostale, dlaczego o
    > nim zapominasz a powolujesz sie na swoja _interpretacje_ innych punktow?

    Nie jest. Przestępstwem jest to, co jako przestępstwo określa Kodeks
    Karny. To, że PBK sobie napisze, że tak jest nie zmienia obowiązującego
    prawa.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 92. Data: 2002-01-18 11:13:11
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jan 17, 2002 at 07:15:03PM +0100, Karolona Godyń wrote:

    > Bo to jak w innym sławnym banku. Chcą, żebyś najpierw podpisał, a potem
    > dają ci to przeczytać. :-)

    Sebastian odpowiedzial ze postara sie zalatwic. Oczywiscie niech
    zapomna Ci co chca poznac %% bo z gory go uprzedzilem ze ten punkt
    mnie wogole nie interesuje.

    --

    --w

  • 93. Data: 2002-01-18 19:05:09
    Od: Karolona Godyń <k...@o...org.pl>

    Wojtek Piecek napisał(a):

    > Sebastian odpowiedzial ze postara sie zalatwic. Oczywiscie niech
    > zapomna Ci co chca poznac %% bo z gory go uprzedzilem ze ten punkt
    > mnie wogole nie interesuje.

    Daj znać jak juz bedziesz to miec. A% sa standardowe, tylko e-service ma
    mniejszy... no ale tylko teotetycznie.

  • 94. Data: 2002-01-19 21:15:40
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jan 18, 2002 at 08:05:09PM +0100, Karolona Godyń wrote:

    > Daj znać jak juz bedziesz to miec. A% sa standardowe, tylko e-service ma
    > mniejszy... no ale tylko teotetycznie.

    Bede mu sie przypominal dosc systematycznie ;-)

    A papiery z e-service masz? Bo juz legendy kraza o 2% oplatach u nich,
    ale jakos bez konkretow.

    --

    --w

  • 95. Data: 2002-01-22 07:36:37
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jan 11, 2002 at 03:09:17PM +0100, blad wrote:

    > dzieki wam obu za informacje, moze sie skuszę i o nią wystąpię skoro
    > jest taka bezpieczna w uzytkowaniu.
    > Zamiast na "ilość" pójdę na "jakość" ;-))

    Warto. Chocby po to aby ciagle pouczac kasjerki ze naprawde akceptuja
    te karty ;-)

    A swoja droga - ciagle czekam na rozliczenie transakcji za grudzien ;-)

    --

    --w

  • 96. Data: 2002-01-22 20:27:55
    Od: Karolina Godyń <k...@o...org.pl>

    Wojtek Piecek napisał(a):

    > On Fri, Jan 18, 2002 at 08:05:09PM +0100, Karolona Godyń wrote:
    >
    > A papiery z e-service masz? Bo juz legendy kraza o 2% oplatach u nich,
    > ale jakos bez konkretow.

    Nie, nie mam. I nie cierpie e-servisu, właśnie za te ich autoryzacje.
    Jeśli mam dwie kasy (np. auchan) i do wyboru Polcard i e-service, to
    wybieram Polcard.

  • 97. Data: 2002-01-25 21:55:50
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > chyba z 6kzl na DC
    > I jeszcze jakies mniej wymierne czynniki typu wiek czy rodzina

    Skad inad wiadomo mi, ze DC byl wydawany osobom o zarobkach rzedu 2500 zl
    (z tym, ze bylo to w 1999 r.), oczywisce netto...

    ... ale chyba nic sie nie zmienilo i mozna nim placic tylko tam, gdzie
    rozlicza PolCard ?

    Zdrowka Grzesiek