  • 1. Data: 2002-03-03 23:05:40
    Temat: Karta Visa Clasic?(lub inna wypukła)
    Od: "Kuba Szajnar" <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    gdzie mozna zalozyc konto i otrzymac karte Visa Clasic? Potrzebuje tej karty
    (lub innej wypukłej) jak najszybciej i jak najtaniej.

    KUBA

  • 2. Data: 2002-03-03 23:14:57
    Temat: Re: Karta Visa Clasic?(lub inna wypukła)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > gdzie mozna zalozyc konto i otrzymac karte Visa Clasic? Potrzebuje tej
    karty
    > (lub innej wypukłej) jak najszybciej i jak najtaniej.

    Multibank? :)
    Bwz historii konta gdzie nie pojdziesz to jakos z 3 miesiace trzeba czekac.
    Albo sobie zobacz www.karty.pl

  • 3. Data: 2002-03-04 00:20:29
    Od: "Robert1" <p...@c...cz>

    > Multibank? :)

    Bosz.... wszedzie latwiej dostac niz tam...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 4. Data: 2002-03-04 06:00:01
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 4 Mar 2002 00:05:40 +0100, "Kuba Szajnar"
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Witam,
    >gdzie mozna zalozyc konto i otrzymac karte Visa Clasic? Potrzebuje tej karty
    >(lub innej wypukłej) jak najszybciej i jak najtaniej.

    Pekao (debetowa z wlasnym rachunkiem) od razu pod warunkiem
    zablokowania kwoty gwarancyjnej
    GBG - chyba juz po pierwszej wplacie
    MultiBank - po dostarczeniu historii z inego banku za 6mc z wplywami
    min 1kzl.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 5. Data: 2002-03-04 09:59:32
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski"

> [...]
    > zablokowania kwoty gwarancyjnej
    > GBG - chyba juz po pierwszej wplacie
    > MultiBank - po dostarczeniu historii z inego banku za 6mc z wplywami

    i BPH srebrny sezam (wplywy 2,5kPLN) po pierwszej wplacie
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-03-05 22:56:53
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Robert1" <p...@c...cz> wrote in message

    > Bosz.... wszedzie latwiej dostac niz tam...

    Tzn? Są banki gdzie wymagane jest minimum 6 miesięcy wpływów, zaświadczenia
    itp. Wpłacanie przez 3 miechy po 1000 zł chyba nie przerasta możliwości
    normalnego człowieka :-)

    K. Kowalski

  • 7. Data: 2002-03-07 07:17:19
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Mar 05, 2002 at 11:56:53PM +0100, Krzysztof Kowalski wrote:

    > Tzn? Są banki gdzie wymagane jest minimum 6 miesięcy wpływów, zaświadczenia
    > itp. Wpłacanie przez 3 miechy po 1000 zł chyba nie przerasta możliwości
    > normalnego człowieka :-)

    Krzysiek, ja bym powiedzial nieco inaczej - nie powinno przekraczac
    mozliwosci normalnego czlowieka starajacego sie o VC. Jesli tyle nie
    ma to po co mu VC?

    Umowmy sie ze jest jeszcze sporo osob ktore zarabiaja istotnie mniej
    niz 1kzl (netto). Jesli chcesz jeszcze szukac to powiem Ci ze
    pielegniarki zarabiaja naprawde duzo mniej.

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-03-07 12:15:19
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Umowmy sie ze jest jeszcze sporo osob ktore zarabiaja istotnie mniej
    > niz 1kzl (netto). Jesli chcesz jeszcze szukac to powiem Ci ze
    > pielegniarki zarabiaja naprawde duzo mniej.

    ale wtedy nie jest studentka ;) a oplaty za normlane konto w banku sa dosc
    wygurowane w sosunku do ich zarobokow

  • 9. Data: 2002-03-08 16:44:30
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
    > Umowmy sie ze jest jeszcze sporo osob ktore zarabiaja istotnie mniej
    > niz 1kzl (netto). Jesli chcesz jeszcze szukac to powiem Ci ze
    > pielegniarki zarabiaja naprawde duzo mniej.

    Ale jakie zarobki? :-))) Mają być _regularne_ wpływy. Z konta ojca przelewać
    co miesiąc tysiaka i po tygodniu go w dwóch, trzech ratach _nieregularnie_
    ;-) (przez inne konto ;-) oddawać :-))) I dobrze wiesz, że to zadziała.

    I jak zauważyłeś: jeśli ktoś nie ma skąd wziąść 1000 zł wogóle to ja też nie
    wiem po co _w ogóle_ mu ta VC? (chyba, że jest zbieraczame - to stanie na
    głowie, ale tysiaka wykombinuje :-)

    K. Kowalski

  • 10. Data: 2002-03-08 16:54:02
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > wiem po co _w ogóle_ mu ta VC? (chyba, że jest zbieraczame - to stanie na

    zawsze może się przydać, na żelazku, w internecie, w sklepie poniżej floor
    limitu