  • 1. Data: 2002-03-03 21:32:07
    Temat: PTF
    Od: <s...@p...onet.pl>

    witam wszystkich!
    chcialem zapytac czy mial ktos moze do czynienia z polskim towarzystwem
    finansowym,
    chodzi mi o wziecie kredytu na mieszkanie w tejze instytucji i interesuja mnie
    wszelkie za i przeciw
    pozdrawiam
    Szymek

  • 2. Data: 2002-03-03 21:43:46
    Temat: Re: PTF
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > finansowym,
    > chodzi mi o wziecie kredytu na mieszkanie w tejze instytucji i interesuja

    Hehe, optymista ;). Nie ma zadnego za.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 3. Data: 2002-03-03 21:49:25
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > finansowym,
    > chodzi mi o wziecie kredytu na mieszkanie w tejze instytucji i interesuja

    Czy to nie slawetny argentynski system??? Jak zle pojdziesz to placisz
    odsetki i raty i otrzymujesz kredyt np. po 3 latach :)

  • 4. Data: 2002-03-03 22:01:35
    Od: "Friend" <h...@f...pl>

    Dobrze ich znam, miałem u nich kredyt na.
    dzięki Bogu spłaciłem bardzo szybko, uciekałem od nich.
    złodzieje i tyle

  • 5. Data: 2002-03-03 23:03:08
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    <s...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > z polskim towarzystwem finansowym, chodzi mi o wziecie kredytu na
    > mieszkanie w tejze instytucji i interesuja mnie wszelkie za i

    Jeśli masz trochę zbywających pieniędzy, to sugeruję raczej
    jakiś cel charytatywny...

    --
    ( Marcin Kasperski | Working overtime sucks the spirit and motivation )
    ( http://www.mk.w.pl | out of a team. (Wells) )

  • 6. Data: 2002-03-04 07:33:45
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    > chcialem zapytac czy mial ktos moze do czynienia z polskim towarzystwem
    > finansowym,

    To oni wszyscy jeszcze nie siedzą w więzieniu ?

    MichalL