  • 11. Data: 2002-03-08 16:56:12
    Temat: Re: Karta Visa Clasic?(lub inna wypukła)
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Pekao (debetowa z wlasnym rachunkiem) od razu pod warunkiem
    > zablokowania kwoty gwarancyjnej

    osoby mające eurokonto powyżej 6 miesięcy lub inny rachunek powyżej 12 miesięcy
    lub eurokonto vip są zwolnione z tej kwoty

  • 12. Data: 2002-03-08 20:35:09
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Mar 08, 2002 at 05:54:02PM +0100, n...@p...onet.pl wrote:

    > zawsze może się przydać, na żelazku, w internecie, w sklepie poniżej floor
    > limitu

    Bzdura, osoba zarabiajaca 1kzl po prostu 95% tej kwoty wydaje od razu.

    Zacznij zarabiac sam swoje pieniadze to moze zrozumiesz o co chodzi.

    ps. Podloga wyfroterowana - pielegniarka (np. moja mama) z zarobkami
    <1kzl kupujaca w internecie. Albo zwracajaca uwage aby placic
    nieposiadana karta wypukla ponizej floor limitu.

    --

    --w

  • 13. Data: 2002-03-08 20:37:58
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Mar 08, 2002 at 05:44:30PM +0100, Krzysztof Kowalski wrote:

    > Ale jakie zarobki? :-))) Mają być _regularne_ wpływy. Z konta ojca przelewać
    > co miesiąc tysiaka i po tygodniu go w dwóch, trzech ratach _nieregularnie_
    > ;-) (przez inne konto ;-) oddawać :-))) I dobrze wiesz, że to zadziała.

    Krzysiek, ojca pochowalem dwa lata temu, moja mama zarabia grosze
    (tzn. tyle ze nie warto jeszcze umierac). Ale pomijajac fakt ze nie
    potrzebuje karty to predzej bym wyrobil dla niej jakiegos elektrona
    czy innego citka do moich niz bawil sie w emulowanie zarobkow.

    > I jak zauważyłeś: jeśli ktoś nie ma skąd wziąść 1000 zł wogóle to ja też nie
    > wiem po co _w ogóle_ mu ta VC? (chyba, że jest zbieraczame - to stanie na
    > głowie, ale tysiaka wykombinuje :-)

    Czy wszystko wokol musi sie krecic wokol WF? ;-)))

    --

    --w

  • 14. Data: 2002-03-08 20:39:28
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Mar 07, 2002 at 01:15:19PM +0100, AMRA wrote:

    > ale wtedy nie jest studentka ;) a oplaty za normlane konto w banku sa dosc
    > wygurowane w sosunku do ich zarobokow

    Wiesz, jak juz obgaduje zaklad pracy mojej mamy to ostatnio wogole
    zrezygnowala z posrednictwa banku bo przelewy na konto szly po 10
    nastepnego miesiaca a gotowke dostaje do reki na kilka dni przed
    koncem miesiaca. Konto ma, ale sam nie wiem po co.

    --

    --w

  • 15. Data: 2002-03-10 18:57:41
    Od: "Robert1" <p...@c...cz>

    > Tzn? Są banki gdzie wymagane jest minimum 6 miesięcy wpływów,
    >zaświadczenia
    > itp. Wpłacanie przez 3 miechy po 1000 zł chyba nie przerasta możliwości
    > normalnego człowieka :-)

    W informacjach podaja, ze wystarczy przeslac historie z innego banku...
    Oczywiscie okazalo sie ze wszystko ok, tyle ze konto zostalo zamkniete
    tydzien przed otwarciem konta w multi, wiec nalezy odczekac te 3 m-ce...

    Nadal wiec banki traktuja klienta raczej niepowaznie...

    Pozdr.,
    Piotr