  • 1. Data: 2006-09-15 14:01:07
    Temat: Karta KK
    Od: "Kris Kris" <k...@g...pl>

    Witam

    W jakim banku otworze konto i dostane KK
    nie zalezy mi na limicie karta moze byc przedplacana
    ale chodzi o to ze chce pozyczyc auto i chca zablokowac
    na karcie 1200zl i niewiem czy znajde bank ktory da mi KK bez pracy...
    miesiecznie wplywa na konto kolo 1800zl stan konta kolo 5 tys.. ale wszystko
    to roboty dorywcze

  • 2. Data: 2006-09-15 14:06:06
    Temat: Re: Karta KK
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <k...@g...pl> napisal(a):
    > W jakim banku otworze konto i dostane KK
    > nie zalezy mi na limicie karta moze byc przedplacana

    Multibank, dostaniesz tam bez problemu wypukłą debetową Visę Classic,
    którą taki myk jak wynajęcie auta można zrobić.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2006-09-15 14:09:14
    Od: "Kris Kris" <k...@g...pl>

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> napisał(a):

    > Multibank, dostaniesz tam bez problemu wypukłą debetową Visę Classic,
    > którą taki myk jak wynajęcie auta można zrobić.

    Dziekuje a juz myslalem ze wszedzie chca zatrudnienie.

  • 4. Data: 2006-09-15 14:43:31
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 15 Sep 2006 14:09:14 +0000 (UTC), w <eeec6a$5st$1@inews.gazeta.pl>, "Kris
    Kris" <k...@g...pl> napisał(-a):

    > Dziekuje a juz myslalem ze wszedzie chca zatrudnienie.

    A po co mu do tego wypukła karta? Taką blokadę można zrobić nawet na zwykłym
    Electronie.

  • 5. Data: 2006-09-15 14:59:32
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Samotnik wrote:

    > Multibank, dostaniesz tam bez problemu wypukłą debetową Visę Classic,
    > którą taki myk jak wynajęcie auta można zrobić.
    A nie trzeba czekać ze 3 miesiace z multikontem ?
    KJ

  • 6. Data: 2006-09-15 15:33:03
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <k...@p...onet.pl> napisal(a):

    > A nie trzeba czekać ze 3 miesiace z multikontem ?

    W sumie to chyba tak :( Ciekawe po co

  • 7. Data: 2006-09-15 16:16:44
    Od: "gregoryj" <G...@g...com>

    Kris Kris wrote:
> [...]
    > miesiecznie wplywa na konto kolo 1800zl stan konta kolo 5 tys.. ale wszystko

    w millennium dostaniesz za free karte kredytowa z limitem 500 pln
    (oczywiscie mozesz ja nadplacic 700-800 stowami zeby zrobic to blokade
    na 1200) pod warunkami dwoma:
    -nigdy nic nie miales w millennium (tzn nie masz kartoteki)
    -nie jestes w rnk (czyli nie zalegales z zadnymi kredytami ani oplatami
    w bankach)
    pozdr

    ps. na ta karte trzeba czekac okolo 1,5 tygodnia. oczywiscie zwykla
    plaska debetowke mozesz dostac szybciej

  • 8. Data: 2006-09-15 18:02:27
    Od: "Kris Kris" <k...@g...pl>

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> napisał(a):

    > W sumie to chyba tak :( Ciekawe po co

    wiec odpada

    na Maestro tez zrobie blokade :> ale oni chyba chca KK.. nie KD
    a moze na Prepaid karcie mozna zrobic ?:P

  • 9. Data: 2006-09-16 02:53:47
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <k...@g...pl> napisal(a):

    > wiec odpada
    >
    > na Maestro tez zrobie blokade :> ale oni chyba chca KK.. nie KD
    > a moze na Prepaid karcie mozna zrobic ?:P

    Są dwie możliwości - albo mają terminal elektroniczny, wtedy im
    wszystko jedno czym robią, albo mają żelazko i muszą mieć kartę
    wypukłą. Dzisiaj coraz częściej spotyka się tę pierwszą opcję,
    aczkolwiek nie można mieć gwarancji. :(