  • 1. Data: 2006-09-15 12:15:06
    Temat: Hipoteczny - trudny wybór
    Od: "Mariusz" <a...@o...wytnij.pl>

    Witam szanownych grupowiczów.
    Temat zapewne nie raz wałkowany na grupie a mianowicie Kredyt hipoteczny -
    jakie sa wasze typy i wskazowki dotyczace najciekawszej oferty ew. ukrytych
    pulapek w umowach.
    Planuje kredyt 200 tys - waluta CHF na 25 lat. Zdolnosc w wiekszosci bankow
    posiadam spokojnie. Zabezpieczenie kredytu (rozpoczeta budowa + mieszkanie )
    kolo 500 tys.

    W tej chwili mam dwie propozycje
    GE Money 2,30 +Libor 3M + prowizja koło 1 p.p. - zaznacze za mam do GE
    certyfikat pomaranczowy.
    Muli Bank 2,30 +Libor 3M + prowizja koło 1,5 p.p. jednak gdybym wzial 150
    tys. to by było 1,85 +Libor 3M + prowizja koło 1,2 p.p. - ale tu dochodzą
    koszty ubezpieczen
    Odwiedzilem tez Expandera najlepsze oferty pochodzily z GE Money i byly
    porownywale z tym co Pan w GE zaproponowal.

    Nie wszystkie banki jeszcze odwiedziłem - stad moja prosba o podpowiedz czy
    warto dalej szukac czy moze to najlepsze co moge uzyskac w tej chwili na
    rynku. Czy moze macie jakies zastrzezenia co do tych bankow?
    Dzięki za wszelakie rady?

    --
    Z poważaniem

    Mariusz

    It has removed 842 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 2. Data: 2006-09-15 12:30:39
    Temat: Re: Hipoteczny - trudny wybór
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Mariusz" wrote in message:

> [...]
    > warto dalej szukac czy moze to najlepsze co moge uzyskac w tej chwili na
    > rynku. Czy moze macie jakies zastrzezenia co do tych bankow?

    Popatrz też tutaj jeśli tego nie widziałeś
    http://dom.gazeta.pl/nieruchomosci/1,73497,3613072.h
    tml

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-09-15 12:32:53
    Od: "Zuzia" <o...@a...pl>

    Ja czekam już 3 tydzień na odpowiedź z Ge money... i niewiarygidnie szybko
    uzyskałam odpowiedź z banku Millenium . Ale oczekuję najbardziej na warunki
    GE bo rzeczywiście mieli interesujące propozycję - natomiast czas mnie
    goni.... a odpowiedzi nie ma...
    Dowiadując się jeszcze więcej na temat takich kredytów bardzo ciekawą ofertę
    miały banki Nordea 1% + libor oraz Fortis Bank!!!
    Pozdrawiam i życzę udanej decyzji :-)
    Z.

  • 4. Data: 2006-09-15 12:56:27
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    "Zuzia" <o...@a...pl> wrote in

> [...]
    > najbardziej na warunki GE bo rzeczywiście mieli interesujące
    > propozycję - natomiast czas mnie goni.... a odpowiedzi nie ma...

    Który pakiet w GE wybrałaś?

    --
    ___//] ____ Wozik http://wozik.com
    |o_ '---' _ | Black Label Society SDMF
    `(_)-------(_)'' Polish Brewtality Chapter
    ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 5. Data: 2006-09-16 09:25:01
    Od: z...@p...onet.pl

    Wybacz, ale to prawie niemozliwe co piszesz. Kredyt 200.000 przy zabezpieczeniu
    500.000 i takie warunki?
    Nie wiem jak wyglada kwestia dochodow, ale Nordea marza 1% (przez posrednika)
    osobiscie marza 1,1%. mBank marza 1,3%, Fortis Bank marza 1,3%.
    A jesli mialbys naprawde ciekawe dochody, to w Deutsche Banku jestes w stanie
    zejsc ponizej 1%.
    Uwagi do wybranych przez Ciebie kredytow: Multibank nie ma marzy,
    oprocentowanie ustalane jest decyzja zarzadu. GE ma bardzo "nierynkowy"
    wskaznik stopy procentowej L3, ktory w tej chwili wynosi 1,37%. LIBOR to ok.
    1,8. Tak wiec jestes w plecy 0,4%. Ponadto oprocentowanie moze zmieniac sie co
    miesiac.

  • 6. Data: 2006-09-17 13:02:24
    Od: "WuTomek" <w...@p...fm>

    Ja bym poczekał, o ile to mozliwe. Zbliża się koniec roku, boom jest podobny
    jak w zeszłym, a nawet wiekszy, co za tym idzie oferty analogicznie będą pod
    koniec roku najlepsze. Szacuję, że od początku października banki będą się
    licytować ofertami jak rok temu. Nie znam mechanizmów tego postępowania, ale
    jest oczywiste tak jak to, że idzie zima :).

    --
    pzdr
    WuTomek

  • 7. Data: 2006-09-18 07:37:44
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Zuzia napisał(a):
    > Ja czekam już 3 tydzień na odpowiedź z Ge money... i niewiarygidnie szybko
    > uzyskałam odpowiedź z banku Millenium.

    O kurczę, to chyba koniec świata blisko. ;)
    Ja miałem dokładnie odwrotnie z tymi samymi bankami. Zresztą Millenium
    wielokrotnie był tutaj wspominany jako niewyrabiający się w terminach...

    ch.