  • 1. Data: 2006-09-15 17:00:35
    Temat: mBank: złe kodowanie znaków na stronie podglądu konta
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Mam do mBankowiczów pytanie: czy u Was po zalogowaniu się na rachunek,
    kliknięciu w wybrane konto a potem po wybraniu historii i wyświetleniu
    zadanego czasu przeglądania historii kodowanie znaków w oknie po prawej
    stronie (gdy wyświetlona jest lista operacji danego rachunku) zmienia
    się z ISO-8859-2 w Zachodnioeuropejski (Windows)? Muszę przyznać, że
    srasznie mnie to denerwuje i nie wiem czy błąd jest związany z moją
    przeglądarką czy u innych taka przypadłość na stronach mBanku też
    występuje...

    Krystian

  • 2. Data: 2006-09-15 17:22:10
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    Krystek <k...@p...space.mailbox> writes:

> [...]
    > przyznać, że srasznie mnie to denerwuje i nie wiem czy błąd jest
    > związany z moją przeglądarką czy u innych taka przypadłość na stronach

    Pod linuksem i operą zadziwiająco działa poprawnie.
    Zadziwiająco, bo to jedyny bank w którym poprawnie mi się wyświetla
    strona z moim rachunkiem.

    --
    jimmij

  • 3. Data: 2006-09-15 17:23:13
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    begin --> Fri, 15 Sep 2006 19:00:35 +0200, w
    <6...@k...i.jego.ch
    omik>, Krystek

    Wystarczy podejrzeć źródło strony.

  • 4. Data: 2006-09-15 17:26:54
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Krystek wrote:
    > Mam do mBankowiczów pytanie: czy u Was po zalogowaniu się na rachunek,
    > kliknięciu w wybrane konto a potem po wybraniu historii i wyświetleniu
    Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.8.0.6)
    Gecko/20060728 Firefox/1.5.0.6

    Nie stwierdzono problemów na na literkach ółń (jak chcesz to mi możesz
    zrobić przelew z tytułem "zażółć gęślą jaźń) strona kodowa też wg
    Firefoksa jest ISO-8859-2
    KJ