    From: "gregoryj" <G...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta KK
    Date: 15 Sep 2006 09:16:44 -0700

    Kris Kris wrote:
    > Witam
    >
    > W jakim banku otworze konto i dostane KK
    > nie zalezy mi na limicie karta moze byc przedplacana
    > ale chodzi o to ze chce pozyczyc auto i chca zablokowac
    > na karcie 1200zl i niewiem czy znajde bank ktory da mi KK bez pracy...
    > miesiecznie wplywa na konto kolo 1800zl stan konta kolo 5 tys.. ale wszystko
    > to roboty dorywcze

    w millennium dostaniesz za free karte kredytowa z limitem 500 pln
    (oczywiscie mozesz ja nadplacic 700-800 stowami zeby zrobic to blokade
    na 1200) pod warunkami dwoma:
    -nigdy nic nie miales w millennium (tzn nie masz kartoteki)
    -nie jestes w rnk (czyli nie zalegales z zadnymi kredytami ani oplatami
    w bankach)
    pozdr

    ps. na ta karte trzeba czekac okolo 1,5 tygodnia. oczywiscie zwykla
    plaska debetowke mozesz dostac szybciej