  • 1. Data: 2002-04-23 12:11:54
    Temat: Kalkulator mBanku :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    http://info.mbank.com.pl/kalkulator.html

    wstawcie 1 mln - lyknie - a dodajcie jedno zero :)
    Chyba nie przewidzieli takiej sumy :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-04-23 12:29:45
    Temat: Re: Kalkulator mBanku :)
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "AMRA" napisał tak :
    > http://info.mbank.com.pl/kalkulator.html
    >
    > wstawcie 1 mln - lyknie - a dodajcie jedno zero :)
    > Chyba nie przewidzieli takiej sumy :)

    Nudno Ci ? :-))) No pewnie założyli że taką kasę przelewasz na eMAXa lub po
    prostu inwestujesz ....

  • 3. Data: 2002-04-23 13:09:42
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@w...pl>

    Pokazali Ci...
    ... telefon, to chyba jasne, że prawie wykupiłbyś ten bank i automatycznie
    łaczy Cię
    do sekretariatu prezesa z prośbą o złożenie CV... ;-)

    Pzdr,
    Bam

  • 4. Data: 2002-04-23 16:32:23
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nudno Ci ? :-))) No pewnie założyli że taką kasę przelewasz na eMAXa lub
    po
    > prostu inwestujesz ....

    Nie nudno, tylko robilem zestawienie oprocentowanie eKonta w porownaniu z
    WIBOR 1M i sobie tak klikalem :)

    BTW
    www.amra.pl/magister/ekonto.htm

  • 5. Data: 2002-04-23 20:14:23
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    > http://info.mbank.com.pl/kalkulator.html
    >
    > wstawcie 1 mln - lyknie - a dodajcie jedno zero :)
    > Chyba nie przewidzieli takiej sumy :)

    A ja zapodalem okres 37 miechow i kiszka.
    Czyzby maxymalnie bylo mozna u nich trzymac kase 36 miesiecy ? ;-)
    Ten kto robil ten aplet nie popisal sie.

    Pzd Travis

  • 6. Data: 2002-04-23 20:40:58
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A ja zapodalem okres 37 miechow i kiszka.
    > Czyzby maxymalnie bylo mozna u nich trzymac kase 36 miesiecy ? ;-)
    > Ten kto robil ten aplet nie popisal sie.

    W Inteligo 100 mln za to mozna wsadzic :) na 24 miechy :)))