  • 1. Data: 2002-04-23 11:41:12
    Temat: VCc Citi - jednk oddali opłatę...
    Od: "Rafal" <r...@h...com>

    Witam,
    Jakiś czas temu pisałem o tajemniczym "zniknięciu" przelewu z PKO BP na
    rachunek karty do Citi na 2 dni, skutkiem czego Citi naliczyło opłatę za
    przekroczenie terminu płatności. Dzwoniłem tam na infolinię i kazali mi
    dostarczyć papier (koniecznie z pieczątką :), wyciąg elektroniczny nie może
    być ) z PKO BP że przelew wysłali 15-go, a nie - jak Citi miało w swoich
    raporach 18-go.
    "Olałem to" bo po żadne papiery nie chciało mi się latać do PKO BP,
    tymczasem dzisiaj ni z gruchy ni z pietruchy dzwonią z Citi z informacją że
    wycofali tą opłatę. ?? :))
    Czyli to można było zrobić bez "papieru z pieczątką" i intensywnego
    poganiania... Idzie na lepsze?