  • 1. Data: 2002-04-23 12:05:06
    Temat: Polecenie przelewu/wpłata gotówkowa
    Od: "JS" <j...@p...onet.pl>

    Czy wszystkie banki wymagają wykorzystywania dokładnie takich druków
    polecenia przelewu, jakie są w nich dostępne?

    Chciałem dzisiaj wpłacić pieniądze w PKO BP i wykorzystałem do wydrukowania
    odpowiedni programik. Niestety wydrukowałem go na drukarce czarno-białej,
    więc pani w banku powiedziała mi, że ich druki są czerwone i ewentualnie
    może mnie skasować za niestandardowy formularz.

    Czy standard określa dokładnie kolor tych druków?
    Czy jest gdzieś dostępna norma dotycząca tego tematu (chodzi o internet, bo
    nie mam zamiaru kupować żadnych norm)?

    JS